G: Mitä odotat eniten juuri nyt?

Meillä lähti edellispäivänä yks muksuista isänsä kanssa ulkomaille 2 viikoksi. Kivaa siellä kuulemma on ja varmasti pärjää hyvin mutta mulla on ihan kamala ikävä, odotan siis sitä että saan tytön taas kotiin:heart:

• Tykkää
Reactions: Sintu74
Miehen kesälomaa kait, reissaillaan Suomessa autolla ja mennään minne huvittaa, ilman sen kummempia suunnitelmia :)

Mutta nyt juuri on kyllä sellainen hetki, etten odota kamalasti mitään. Ihana rauhallinen leppoisa iltapäivä, just meni pallero päikkäreille. Oltiin ihanan ystävän luona kylässä aamupäivällä, nyt kotona ja mukava sadepäivä ja saa möllötellä ihan rauhassa <3

Kuulumisia isän voinnista, tänään ja huomenna jatkuu viellä sytostaattihoidot.
Odotan myös juhannusta.

"vieras"
Että pääsen tästä hullunmyllystä töihin. 9 lasta hästää omiaan niin meinaa itellä kohta pinna loppua. Osa omia ja osa vieraita. Ei siinä lapsilla on hauskaa kun vaan mun hermot riittää. Ja siis töihin lähden illalla kun mies tulee.
Oikeasti odotan että olis välillä päivä mieluummin viikko että ei ois mitään ohjelmaa, ei vieraita ja mieskin mielellään lomalla.

[QUOTE="vieras";26503378]Saat vielä odotella, sillä veikkaisin 23.6 ;)[/QUOTE]
Tällä hetkellä me lasketaan toivomme torstaihin. To-iltaan tai to-pe väliseen yöhön (meidän lapset on tykänneet syntyä aamuyöllä 2-3 välillä).

23.6. olisi hieno päivä myös :). Ehtisin ehkä siihen mennessä pakkaamaan jopa sairaalakassin :xmas:

• Tykkää
Reactions: Sintu74
Elokuuta minäkin. Silloin olen paljon, paljon viisaampi ja voin ehkä jopa lopettaa stressaamisen. Tietämättömyys on hirvittävää.

Sitä ennen odotan, että juhannus ois ohi ja arki alkais taas rullata normaalisti ja se kaikki hössötys loppuisi. Sitä ennen odotan, että näkisin huomenna erään ihmisen. Sitä ennen odotan, että tulisi ukkonen.. ja toivon, että pesukone ehtii pestä ohjelman loppuun sitä ennen.

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä