Daa, sun ongelma oli?Alkuperäinen kirjoittaja raivostuttavaa:pitäskö heistä olla jotain mieltä? kysy heidän lapsiltaan! äiti mikä äiti!
Miten niin? Yhden kysymyksen esitin, ei sillä vielä tapella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huoh, taas näitä tappelu ketjua ei voi olla totta! Äiti ku äiti.
Juu, mutta tästä tulee tappelu ketju, tai ainakin yleensä näistä on tullut.Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Miten niin? Yhden kysymyksen esitin, ei sillä vielä tapella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huoh, taas näitä tappelu ketjua ei voi olla totta! Äiti ku äiti.
Täys peesi! Et olis voinut paremmin sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Oikeesti.
Miks äidit pitää luokitella tällaisiin luokkiin ja kategorioihin?
On lesboäitejä, teiniäitejä, vanhoja äitejä, täydellisejä äitejä jne.. Äitejä kaikki ja sillä hyvä.
Mä ole aina ajatellut, että alaikäiset on teiniäitejä. Sitten mä olin itekin teiniäiti, täytin kolmen kuukauden päästä vauvan syntymästä 20v.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:täällä on kyllä ollu tapana vetää se raja siihen teen-sanaan, kuten eighteen, nineteen jne..
ei alaikäsiin ja taysikäsiin...
jep, mut palstan mukaan myöskin esim. 19-vuotiaat ovat teiniäitejä, voihan se olla niinkin, ite en harrasta äitiyden luokittelua..mut minähän olen ollutkin palstan määritysten mukaan teiniäitiAlkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Mä ole aina ajatellut, että alaikäiset on teiniäitejä. Sitten mä olin itekin teiniäiti, täytin kolmen kuukauden päästä vauvan syntymästä 20v.Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:täällä on kyllä ollu tapana vetää se raja siihen teen-sanaan, kuten eighteen, nineteen jne..
ei alaikäsiin ja taysikäsiin...