vieras
No ei voi yleistää teiniäitejä.. samalla lailla heissä on huonompia äitejä kuin myös hyviä äitejä..
minä tunnen, tuttu sai omansa 16v.. nyt parissakymmenissä ja kaikki ok, töissä on, tulot jolla pärjää ja perhe..Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:En mitään.
En tunne yhtään alle 18v. äitiä.
jos mulle joku oís tuommosia puhunu kun 18veenä synntytin ekani kuolleena ni oisimpa saattanu tirvasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:synnyttäjillä pitäis olla joku raja, esim vähintään 20, korkeintaan 40
Millä aattelit varsinki tuota alaikärajaa säädellä....Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:synnyttäjillä pitäis olla joku raja, esim vähintään 20, korkeintaan 40
niin ja mitäs sit jos ois tommonen raja ja esim 18vee ois raskaana???Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:synnyttäjillä pitäis olla joku raja, esim vähintään 20, korkeintaan 40
onhan niitä keinojaAlkuperäinen kirjoittaja niko06:niin ja mitäs sit jos ois tommonen raja ja esim 18vee ois raskaana???Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:synnyttäjillä pitäis olla joku raja, esim vähintään 20, korkeintaan 40
|O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja vieras:onhan niitä keinojaAlkuperäinen kirjoittaja niko06:niin ja mitäs sit jos ois tommonen raja ja esim 18vee ois raskaana???Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:synnyttäjillä pitäis olla joku raja, esim vähintään 20, korkeintaan 40
Kuten mitä? Pakkoabortti, huostaanotto?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onhan niitä keinojaAlkuperäinen kirjoittaja niko06:niin ja mitäs sit jos ois tommonen raja ja esim 18vee ois raskaana???Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:synnyttäjillä pitäis olla joku raja, esim vähintään 20, korkeintaan 40
aika rankkaa tekstiä alkaa säädellä jonkun lapsen saantia iän perusteella, itse sain ekan 18.v nyt oon 22,v ja odotan kolmatta ihan hyvin ollaan pärjättyAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Millä aattelit varsinki tuota alaikärajaa säädellä....Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:synnyttäjillä pitäis olla joku raja, esim vähintään 20, korkeintaan 40
yhdyn tähän !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei se ikä sitä katso millainen äiti olet tai miten hoidat lapsesi. Tiedän moniakin oikein hyviä teiniäitejä kuten tiedän myös monia kolmekymppisiä, aivan kädettömiä ensisynnyttäjiä!!
Ei se raha/koulutus sitä takaa että lastaan osaa hoitaa, kuten myös ei kouluttamattomuus/vähävaraisuus ole merkki siitä että et osaa hoitaa lastasi, etkä näin ollen kykene äidiksi, ainkaan jos olet teini....
sori ihan pakko kysyä et mitä tarkotat tuolla "ylihuolehtivaiset hössöttäjät jotka eivät anna tehä mitää"Alkuperäinen kirjoittaja jassi85:Joo ei todellakaan ikä siinä ratkaise minkälainen äiti on, se on vaan niin kumma että miksi ns.teiniäitejä morkataan ja katsotaan kieroon, monesti jopa parempia äitejä kuin monet ylihuolehtivaiset hössöttäjät jotka eivät anna lapsen tehdä mitään.. ja näistä aivan oma kohtaisia kokemuksia, jokainen tehköön lapsensa silloin kun tykkää ja siltä tuntuu, pääasia että on hyvä ja rakastava äiti..
no juu, mä kun luulin kuuluvani tohon sun lauseeseenAlkuperäinen kirjoittaja jassi85:no siis juurikin niitä.. enpä ala ns.tuttuja nimeämään, mutta onhan näitä.. tarkoitin sillä että eivät anna tehdä mitään niin esim keinussa keinuminenkin on liikaa lapsihan voi vaikka tehdä mitä siinä..liukumäkeä ei.. sieltä voi tippua.. ei anneta lapsen olla yhtään koholla makuutetaan vaan vauvana niin pitkään kuin mahdollista siis yli puolivuotiaaksi.. luonnoliset lapsen leikit, pitää leikkiä kuin robotti ja sellaista.. se on ikävää katseltavaa.. :|
Mutt mä olen makuuttanut mun lastani. Mä olen kai sitt se hössöttävä ylisuojelija. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:no juu, mä kun luulin kuuluvani tohon sun lauseeseenAlkuperäinen kirjoittaja jassi85:no siis juurikin niitä.. enpä ala ns.tuttuja nimeämään, mutta onhan näitä.. tarkoitin sillä että eivät anna tehdä mitään niin esim keinussa keinuminenkin on liikaa lapsihan voi vaikka tehdä mitä siinä..liukumäkeä ei.. sieltä voi tippua.. ei anneta lapsen olla yhtään koholla makuutetaan vaan vauvana niin pitkään kuin mahdollista siis yli puolivuotiaaksi.. luonnoliset lapsen leikit, pitää leikkiä kuin robotti ja sellaista.. se on ikävää katseltavaa.. :|
kyl miun poika saa olla lapsi=)
menee mäessä ja liukuu, on tullu nenällee ja pikku naarmu, saa siis tehdä kaikkea normaalia lasten juttua, joskin äitin valvovan silmän alla...
mun mielestä lapsen pitää saada olla lapsi =)
olet varmasti katsonut sen oman lapsesi kohdalla parhaaksi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mutt mä olen makuuttanut mun lastani. Mä olen kai sitt se hössöttävä ylisuojelija. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:no juu, mä kun luulin kuuluvani tohon sun lauseeseenAlkuperäinen kirjoittaja jassi85:no siis juurikin niitä.. enpä ala ns.tuttuja nimeämään, mutta onhan näitä.. tarkoitin sillä että eivät anna tehdä mitään niin esim keinussa keinuminenkin on liikaa lapsihan voi vaikka tehdä mitä siinä..liukumäkeä ei.. sieltä voi tippua.. ei anneta lapsen olla yhtään koholla makuutetaan vaan vauvana niin pitkään kuin mahdollista siis yli puolivuotiaaksi.. luonnoliset lapsen leikit, pitää leikkiä kuin robotti ja sellaista.. se on ikävää katseltavaa.. :|
menee mäessä ja liukuu, on tullu nenällee ja pikku naarmu, saa siis tehdä kaikkea normaalia lasten juttua, joskin äitin valvovan silmän alla...
Niin... tai tais käydä niin että vauva katsoi sen parhaaksi tavaksi itselleen olla: eihän sen tarvinnut mihinkään mennä eikä nousta ylös kun kaikki kannettiin sille nenän eteen. Kiitos tehokkaan ja kerkiäväisen isosiskon.Alkuperäinen kirjoittaja niko06:olet varmasti katsonut sen oman lapsesi kohdalla parhaaksi :heart:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Mutt mä olen makuuttanut mun lastani. Mä olen kai sitt se hössöttävä ylisuojelija. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:no juu, mä kun luulin kuuluvani tohon sun lauseeseenAlkuperäinen kirjoittaja jassi85:no siis juurikin niitä.. enpä ala ns.tuttuja nimeämään, mutta onhan näitä.. tarkoitin sillä että eivät anna tehdä mitään niin esim keinussa keinuminenkin on liikaa lapsihan voi vaikka tehdä mitä siinä..liukumäkeä ei.. sieltä voi tippua.. ei anneta lapsen olla yhtään koholla makuutetaan vaan vauvana niin pitkään kuin mahdollista siis yli puolivuotiaaksi.. luonnoliset lapsen leikit, pitää leikkiä kuin robotti ja sellaista.. se on ikävää katseltavaa.. :|