G: Mitä elämäsäsi puuttuu?

"Anne"
uusi kamera. (eli rahaa kai siis, mutta jos saisin noin paljon rahaa niin maksaisin varmaan opintolainaa tms ensin, eli jos se kamera putoaisi suoraan taivaasta niin olisi varmempaa että se myös minulle tulisi)
 
"mii"
[QUOTE="vieras";28615124]Ystävä. Sellainen, jolle voisi soittaa aina, kun haluaa jutella. Sellainen, jonka kanssa voisi käydä kahvilla yms. On mulla kavereita, mutta ystävä puuttuu.[/QUOTE]

Täällä sama. Mulla on tällä hetkellä yksi ystävä jolle voin puhua mistä vain ja käydä kahvilla, mutta hän haaveilee muutosta toiselle paikkakunnalle, joten pelkään pian jääväni kokonaan yksin. Minulta puuttuu myös mies ja itsetunto.
 
Sukua.
Vaikka se suku aina o kin se pahin niin olisi se silti hienoa jos maailmassa olisi muitakin sukulaisia kuin sisko ja omat lapset.
Tai siis sukulaisia on mutta äidin puolen suku ei halua olla tekemisissä kun len äpärä ja isän puolen suku ei minusta taida tietää kamalasti.
 
guitar slinger
Omaa aikaa.. Siihen, että sais tehdä opintoja rauhassa.
Niin ja järkevä mies, sellainen joka ei osta itelleen uutta fillaria, samaan aikaan kun mä en raaski tilata fysioterapia-aikaa kipeen polveni avuksi :(
 

Yhteistyössä