G: Mitä työtä ette ikimaailmassa haluaisi tehdä, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lissää kalluppeja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en kehtaisi myydä mitään paskaa, eli turhaa tavaraa. en kehtaisi tehdä mitään paskaa eli turhaa tavaraa. en kehtaisi olla mikään tyhmä kauppakoulunkäynyt pelle tai insinöörij oka suunnittelee miten tehdään turhaa paskaa.
siinäpä ne huoran ammatit mun mielestä on.

En sitten niin minkäänlaista toimistotyötä jossa istutaan 8h perseellään ja puljataan vuoronperään tietokonetta, mappeja, papereita, puhelinta, faxia ja kopiokonetta. Olen sen verran liikkuvainen ja aktiivinen "ulkoilmaihminen" että sekoaisin jos joutuisin olemaan sisällä jossakin konttorikopissa koko työpäivän ajan.

Huh. Kaikki asiakaspalvelu, hoitotyö (sisältää sairaat, terveet, lapset, vanhukset), laskemiseen, tietokoneisiin, suunnitteluun, myyntiin, markkinointiin liittyvät. Luettelo on pitkä. Testasin kerran työkkärin testillä mikä ammatti sopisi. Tulos oli että kaikkein paraskin ammatti sopi vain 30% suuruudella.

[QUOTE="vieras";25523474]Kaveri siivos ''raatokämppiä'' pari vuotta. Siis sellaisia pultsareitten asuttamia lääviä häädön jälkeen, ja asuntoja, jonne joku oli kuollut ja oli muhinut siellä viikoista kuukausiin. Siihen en pystyis.
[/QUOTE]

tuo työ minua on kiinnostanut, mutta en vielä ole keksinyt kuinka siihen pääsee...oliko kaverisi jollain siivousfirmalla töissä, vai toimiko kenties yrittäjänä?

Tietojenkäsittelyn Tradenomi en ikinä haluis olla. Opiskelin sitä puoli vuotta sosiaalityöntekijän suosituksesta ja se oli kyllä ihan persiistä :D Minkäänlainen insinööri en myöskään haluis olla. Enkä prostituoitu enkä strippari.

Istumatyötä.
Myöskään kaupan kassalle mua ei saa, ellei ole oikeasti varaa nirsoilla. En jaksaisi huonon palkan lisäksi ottaa ventovieraiden vittuiluja ja kitinöitä harva se päivä. Ehkä voisin mennä takaisin eläinkauppaan tai muuhun erikoisputiikkiin, mutta markettikassalle big no-no.

Musta mikään työ ei ole niin aliarvostettua ja vähäpätöistä etten voisi sitä tehdä!!! ja olen monenlaista tehnytkin. Mutta nyt just en terveydellisistä syistä Voi siivous töitä tehdä.

[QUOTE="vieras";25523474]Kaveri siivos ''raatokämppiä'' pari vuotta. Siis sellaisia pultsareitten asuttamia lääviä häädön jälkeen, ja asuntoja, jonne joku oli kuollut ja oli muhinut siellä viikoista kuukausiin. Siihen en pystyis.
[/QUOTE]

Tuossa on varmaan sitten aika hyvä palkka? Ei sillä että itse siihen hinkuisin...
Minusta ei olisi asiakaspalvelijaksi mihinkään "yleiseen" paikkaan... Kyllä muuten voisi olla jopa kivaa, mutta pelkäisin hankalia asiakkaita jotka tahallaan rettelöitsevät pikkuasioista, ja suomea puhumattomia ulkomaalaisia, koska jännitän kamalasti vieraitten kielien puhumista.

Mulle ei sopis ainakaan hoitotyö eikä
vuorotyö. En myöskään näkisi itseäni minkäänsortin myyjänä. Kaikennäköistä työtä on tähän mennessä tullut tehtyä ja nähtyä, kaikissäa ollut jotain hyvää.

Nyt oon konttorirotta ja se passaa mulle loistavasti :)

mie varmaan istun vaikka seipään nokassa jos pakko olisi ja siitä rahaa maksettaisi. mutta hmm.. noh, en haluaisi olla työtön tai kotiäiti tai perhepäivähoitaja. miusta on kiva, että voin poistua kotontani töihin ja palata sieltä kotiin. lisäksi voisin kuvitella että hammasten kiristystä aiheuttaisi myös olla parturi-kampaaja.

Yhteistyössä