G: Mitä teillä syödään aamu/iltapalana??

Tänäaamuna muksu söi banaanin ja mehukeittoa. Äsken palan leipää. Ei se aamusin syö paljoakaan. Illalla hedelmää, jogurttia, leipää, marjakeittoja.....kasviksia tykkää popsia.

mä syön yleensä mitä mun tekee mieli: munakasta(jossa esim pinaattia tai paprikaa), sitten syön välillä jotain salaattia(jossa jotain lihaa,esim tonnikala tai broileri). Sitten syön hedelmiä, välillä leipää,välillä puuroa jne...

Meillä likka 1v3kk syö paljon hedelmiä. Aamulla, päivällä ja illalla. Omenaa, päärynää, klementiinejä, banaaniakin silloin tällöin. Kaveriksi kyllä saattaa ottaa leipää ja/tai leikkeleitä. Erilaiset marjakiisselit kans on herkkua. Ja ihan vaan pakkasesta sulatetut marjat.

Meillä syödään puuroa iltaisin. Nyt oon joustanut aamupuurosta, että tarjotaan tilalla jogurttia, mehukeittoa, muroja, hedelmiä, leipää - mitä sitten mieleen tulee. Mysliäkin kokeilin muttei noille kelvannut :D

No meillä syödään aamupalalla arkisin kaurapuuroa, muulloin eri leipiä
välillä kyllästyttää, mutat mitä se haittaa, pää asia että aamupala on suht terveellinen ja sillä jaksaa pitkälle päivään.

Yhteistyössä