G: Mitä teijän illan ohjeelma?:p

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin vetämässä kunnon treenin, söin hyvin, puhuin mun deitin kanssa puhelimessa tunnin ja kohta meen ehkä nukkumaan kohta, kun olen herännyt niin aikaisin. Toisaalta hotsittais vähän lähteä frendin kanssa dokaamaankin, mutta en taida jaksaa, vaan meen mieluummin aamulla taas treenaamaan.

[QUOTE="vieras";23280145]Teen kinkkupastasalaattia ja paistan valkosipulipatonkeja. Syödään niitä ja katsotaan telkkaria kynttilöiden valossa.[/QUOTE]

oih (kade) ihan kun meillä aina viikonloppusin, paitsi nyt kun tuli vähän riitaa, tai ei riitaa mie vaan suutuin enkä puhunu miehelle eilen ja aamulla se lähti menoonsa. kurja olo mut en laita mitään anteeks viestejä. oon niin vihanen.
yksinäinen ja pitkä ilta tiedossa.

[QUOTE="vieras";23280844]Et kerkeä :D Heh, oisit tuossa ajassa kirjottanu kolme kirjainta moneen kertaan. Eli paskaa puhut.[/QUOTE]

kade täti=)=) en nyt ihan kaikkea levitä täällä=)

[QUOTE="vieras";23281110]Ja ihan oikeestiko se sua kiinnostaa ?[/QUOTE]

No sikäli kyllä, että typerää kysellä muiden ohjelmaa, jos vastaukset ei kiinnosta pätkän vertaa. Jos tarkoitus on vain mainostaa omaa iltaohjelmaa, niin ihan OK, mutta silloin ei kannattaisi kysellä muilta mitään. Itse jos laitan gallupin pystyyn, niin kommentoin tai ainakin luen kaikkien vastaukset.

[QUOTE="vieras";23282002]Mitäköhän lapset tykkää, kun äiti jättää taas lapset kotiin hoitajan kanssa ja lähtee uuden miehen kanssa syömään ja juomaan... :([/QUOTE]

no kun ne nukku, HALOOO

[QUOTE="IRMELI";23281870]Koska?? :( Miten mulla on tällänenkin mennyt ihan ohi. Voi harmi! Siis harmi et erositte ei se et on menny ohi.. tai siis.. niin.[/QUOTE]

Me erottiin irmeli tossa vuoden vaihteen jälkeen. No hard feelings, mulla on nyt parempi olo kuin vuosiin.