G: Mitä teijän illan ohjeelma?:p

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23279484:
Eipä taida modet kieltää ihmistä käyttämästä äidinkieltään. Se olisi rasismi!

Totta kai voi kieltää. Perustuu ihan siihen, että modet eivät sitä venäjää osaa -> eivät voi moderoida -> palstalla ei saa kirjoittaa kielillä, joita modet eivät ymmärrä

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23279470:
Kirjoitatko sinäkin yleensä tunnistettavalla tankerosuomella?

Tai pitempiä viestejä kuin yksi rivi?

Esimerkissäsi sanoit, että tyylieron huomaa jo parin viestin perusteella ja käytit itseäsi esimerkkinä Tässä nyt toinen viestini. Entäs ne muut? Kai sä nyt saman tyylinkin erotat jos eronkin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23279484:
Eipä taida modet kieltää ihmistä käyttämästä äidinkieltään. Se olisi rasismi!

Täällä saa kirjoittaa vain suomea ja ilmeisesti myös englantia tai ruotsia mutta EI muita kieliä koska modet ei pysty opiskelemaan kaikkia maailman kieliä moderoidakseen. Savanna keskusteli erään toisen kirjoittajan kanssa venäjäki eräässä ketjussa ja modet kielsivät häneltä venäjän kirjoittamisen jatkossa. Nii, salapoliisi sääki oot.

[QUOTE="vieras";23279493]Siis kyrillisillä aakkosilla ei voi tänne kirjoittaa. Toivoo venäjän kielen tulkki.[/QUOTE]

Just, Venäjällä ei ole tietokoneita. Eikä hepreankielisillä eikä arabiankielisillä eikä ... jne. On se niin vaikeeta.

Toivoo äiti 44v, oikeasti karvaperseinen mies vai olisiko peräti ankkurilapsi

Täällä saa kirjoittaa vain suomea ja ilmeisesti myös englantia tai ruotsia mutta EI muita kieliä koska modet ei pysty opiskelemaan kaikkia maailman kieliä moderoidakseen. Savanna keskusteli erään toisen kirjoittajan kanssa venäjäki eräässä ketjussa ja modet kielsivät häneltä venäjän kirjoittamisen jatkossa. Nii, salapoliisi sääki oot.

Missäs se ketju on , todisteeksi?

[QUOTE="vieras";23279522]Totta kai voi kieltää. Perustuu ihan siihen, että modet eivät sitä venäjää osaa -> eivät voi moderoida -> palstalla ei saa kirjoittaa kielillä, joita modet eivät ymmärrä[/QUOTE]

Tämäkö estäisi Savannaa laittamasta venäjäksi vaikka vain yhtä lausetta? :D

Varmaan ihan vaan telkkaa katellaan, kokkaillaan ja syödään. Illalla käydään lenkillä. Tänään ei jaksa siivota. :D Shoppailemassa kävin jo iltapäivällä (äitiysvaatteita). :P

[QUOTE="vieras";23279267]Jaa, mä olen kyllä muutamien palstailuvuosien aikana nähnyt Savannan vastaavan jollekin maanmiehelle sujuvasti ja nopeasti venäjäksi ja viroksi.[/QUOTE]

Mistä tiesit että se oli Savanna? Joka siis sillä nikillä sillä kertaa kirjoitti?

Ja miksi usein kirjoittaa kuitenkin "hoono soomi", kun kerta on sillä Savannan nikillä osattu kirjoittaa suomea yhtä hyvin kuin syntyperäinenkin? Miksi teeskentelee ulkomaalaista?

Mistä tiesit että se oli Savanna? Joka siis sillä nikillä sillä kertaa kirjoitti?

Ja miksi usein kirjoittaa kuitenkin "hoono soomi", kun kerta on sillä Savannan nikillä osattu kirjoittaa suomea yhtä hyvin kuin syntyperäinenkin? Miksi teeskentelee ulkomaalaista?

Hei, kierretäänkö kaikki kehää pari tuntia? Ja hakataan päätämme seinään?

Mä lähden nyt ulos, pitäkäähän hauskaa perjantai-iltaa!

Kuten tässä ketjussa on jo mainittu, joskus Savannan kanssa on palstaillut hänen miehensä.

No sä nyt oletkin sä, mutta mitä syytä mulla olis valehdella? Monet palstalaiset on nähny mut moneen otteeseen ja mä oon nähnyt Savannan monesti, niinkuin on moni muukin palstalainen. Ja voin kyllä sanoa et hän ei todellakaan ole mies :D mutta siellähän punot niitä teorioitas, saadaan Savannan kanssa hyvät naurut sit kun seuraavaksi tavataan :D

Teillä on sitten huisin hauska tapaaminen tiedossa kun puheenaihekin on tämä ketju :) Voi kunpa minullakin olisi noin hulvattoman hauskoja kavereita joittenka kanssa voisin joskus repaista noin räväkästi!!!

Lähden nyt vaimoni kanssa kartanoesittelyyn... autonkuljettajamme jo odottaa pihalla :)

No mä lähte illalla treffeille yhden ihana miehen kans, se on komee ja osta mulle kaikki. Eilen se osti mulle sata ruusukimppu, sillä on upee kroppa ja se ihalee mua palvoo mua. Huomenna lähteekatotaan uusi talo meille. Mun mies omista ison firma, se on pomo.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23279502:
Nauramaan kai tänne on tultukin eikä itkemään!?

EE,ihanko tosi.Kyllä toi vaan alkaa melko itkemiseltä jo vaikuttamaan kun sivu tolkulla jaksat jankuttaa samaa.
Nyt oletamme, että sinä olet mies.Olet sen tässä ketjussa kirjoittanut!!Mitä jos Savanna teki samat temput :D spekuspeku......

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23279600:
Teillä on sitten huisin hauska tapaaminen tiedossa kun puheenaihekin on tämä ketju :) Voi kunpa minullakin olisi noin hulvattoman hauskoja kavereita joittenka kanssa voisin joskus repaista noin räväkästi!!!

Lähden nyt vaimoni kanssa kartanoesittelyyn... autonkuljettajamme jo odottaa pihalla :)

On meillä paljon muitakin puheenaiheita, mutta sunlaiset ihmiset aiheuttaa huvitusta ainakin hetkeksi :)

No kuule pääsen kauppaan perjantairuuhkaan jonottamaan ja jumittamaan kaikkien ärsytykseksi siihen kassalle megalomaanisten ostosteni kanssa. Tämän kaiken saan tehdä yksin kuten myös tavaroiden autoon rahtaamisen ja kotiin rahtaamisen. Sitten mä luultavasti kuuntelen lasten kitinää ja vinkumista kun ovat väsyneitä ja niiiiiin nälkäisiä ja kuinka mä olen ostanut aivan väärät eväät taas. Sitten teen ruokaa ja kuuntelen yök, en syö tota ja tota jne. Siivoon ja hoidan kotia ja sitten laitan kiitollisuudesta riehaantuneet uhmaikäiset nukkumaan ja vihdoin istun sohvalle viikkaamaan pyykkejä. Sitten väännän tekohymyn naamalle etten näyttäisi niin vi*tumaiselta ja yritän pitää suuni kiinni etten häiritse miehen tv:n katsomista. Sitten nukkumaan ja sängyssä sitten vielä loistosuoritus niin on tämän talon viimeinenkin lapsi iloinen.

Näin mulla, mites sinä?

No mä lähte illalla treffeille yhden ihana miehen kans, se on komee ja osta mulle kaikki. Eilen se osti mulle sata ruusukimppu, sillä on upee kroppa ja se ihalee mua palvoo mua. Huomenna lähteekatotaan uusi talo meille. Mun mies omista ison firma, se on pomo.

Iha kuin minu mies. Hän myös osta mulle kaikki mitä minä tahto. Hän rakasta minua ja palvoo minua. On kovin muustasukainen kyllä. Lyö jos joku yrittä koske joku toinen minua.

[QUOTE="Vieras";23279662]No kuule pääsen kauppaan perjantairuuhkaan jonottamaan ja jumittamaan kaikkien ärsytykseksi siihen kassalle megalomaanisten ostosteni kanssa. Tämän kaiken saan tehdä yksin kuten myös tavaroiden autoon rahtaamisen ja kotiin rahtaamisen. Sitten mä luultavasti kuuntelen lasten kitinää ja vinkumista kun ovat väsyneitä ja niiiiiin nälkäisiä ja kuinka mä olen ostanut aivan väärät eväät taas. Sitten teen ruokaa ja kuuntelen yök, en syö tota ja tota jne. Siivoon ja hoidan kotia ja sitten laitan kiitollisuudesta riehaantuneet uhmaikäiset nukkumaan ja vihdoin istun sohvalle viikkaamaan pyykkejä. Sitten väännän tekohymyn naamalle etten näyttäisi niin vi*tumaiselta ja yritän pitää suuni kiinni etten häiritse miehen tv:n katsomista. Sitten nukkumaan ja sängyssä sitten vielä loistosuoritus niin on tämän talon viimeinenkin lapsi iloinen.

Näin mulla, mites sinä?[/QUOTE]

Kuulostaa lähes täydelliseltä illalta. Ja aika lailla samanlaista hohdokkuutta löytyy minun illastani. Juuri lääkitsin kuumeesta värisevän lapseni ja juotin hälle sokeri-suola -vettä, kun ei suostu mitään syömään eikä juomaan :(

Mutta nautinnollista iltaa kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23279530:
Just, Venäjällä ei ole tietokoneita. Eikä hepreankielisillä eikä arabiankielisillä eikä ... jne. On se niin vaikeeta.

Toivoo äiti 44v, oikeasti karvaperseinen mies vai olisiko peräti ankkurilapsi
Kyllä tuo teksti tuli näkyviin esikatselussa.

Lähden viihteelle paikalliseen ravintolaan. Siellä esiintyy tänään Charles Plogman, mutta ei se kyllä mua pahemmin kiinnosta. Lähinnä menen sen takia sinne, että on porukkaa liikkeellä.