G: Mitä teette yhdessä, PERHEENÄ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä ei tehdä mitään :( Siis yhdessä miehen kanssa. Minä olen se kuka lapsia kuskaa ja kuljettaa, leikkii, pelaa, ym. Mies on ja möllöttää. Lasten kanssa kävimme äänestämässäkin, miestä ei huvittanut.

Onkohan mulla ihan koristeena vaan tuo mies? :o Mä en taida enään jaksaa tuollaista.

Meillä tehdään paljonkin asioita yhdessä perheenä. Käymme yhdessä vauvauinnissa, kaupoissa, kahviloissa, missä vain ja kotona myös teemme juttuja yhdessä. Tietysti tuo ainokaisen alle vuoden ikä helpottaa monia asioita, mutta uskon että myöhemminkin tehdään asioita paljon yhdessä. Ja nimen omaan niin että me miehen kanssa haluamme tehdä asioita yhdessä ja lapsi otetaan mukaan.

no meidän perheeseen ei kuulu miestä, mut lasten kanssa käydään yhdessä viikottain hulivilijumpassa. lisäksi kodin ulkopuolella käydään yhdessä uimassa ja pelaamassa sählyä.

me käydään perheenkesken lenkillä,kahvilla,ajelulla ja joskus hoplopissa leikkimässä. kyl mä yksinkin lapsienkanssa käyn jokapaikassa jos mies töissä tms. mutta pääsääntöisesti tehdään kaikki yhdessä.
kyyditsijä mä kyllä oon kun oon päivät kotona,ja esikoisen kerho ja muskari on sillon aina,mies tulee vasta 4 kotio.

Ei mitään, siihen on nyt onneksi syy, Mies rakentaa.. Haluaisin todellaki elää jo yhteistä elämää.. Vaik onhan tääkin sitä. Pelkään, et vieraannutaan liikaa..

Korispeleissä käydään. Siis aina, kun on kotipelit. Viikonloppuisin aina vähintään kerran yritetään pelata jotain lautapeliä. Lisäksi kyläillään kavereilla, käydään kaupassa. Kaikenlaista siis yhdessä perheenä

Ulkoillaan, pelataan, käydään kaupassa, tehdään pihahommia ja siivotaan, syödään ruokapöydässä, köllötellään, ... ihan tavallisia juttuja teemme yhdessä perheenä. Kohta lähdetään äänestämään.

meillä tehdään kaikkea yhdessä, saatetaan vaikka vaan katsella takan tulta tai pinota polttopuita tms...nautitaan toisistamme. tällä hetkelläkin mies lähti viettämään laatuaikaa esikoisen kanssa kahdestaan ja tulee vasta illalla. kyllä on hyvä mieli kun tuntuu että ollaan tärkeitä koko perhe

Meillä tehdään paljon asioita yhdessä, muuta eniten samba vie perheemme elämää....vaikka miehet eivät tanssi sambaa niin osallistuvat kaikkeen muuhun mikä kyseiseen harrastukseen liittyy.

Ulkoillaan, tehdään pihatöitä, käydään kävelyllä, kaupoissa satunnaisesti, katsellaan elokuvia kotona ja elokuvateatterissa, käydään syömässä, matkoilla ( viikonloppureissut ), tehdään muitakin kotihommia ja remontteja ja ihan vaan istutaan sohvalla ja jutellaan.

me ollaan tosi paljon yhdessä, ulkoillessa minä esim haravoin , lapsi leikkii hiekkiksella ja mies auttaa minua tai tekee jotain muuta vieressä, käydään leikkipuistoissa, lapsi leikkii ja me jahdataan toisiamme ja käydään pusunattia :D, yhdessä käytiin äänestämässä, koko perhe verhoiltu sadeasuihin 100 metrin takia, kyllähän omia juttujamme touhutaan rinta rinnan mutta joka päivä kyllä tehdään asioita myös yhdessä.

Yhteistyössä