G: Mitä teette erilaisille onnittelukorteille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellunkanat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellunkanat

Vieras
Syntymäpäivä, nimipäivä, joulu, pääsiäis, isänpäivä, jne.

Meillä pidetään esim. synttärikortteja keittiön pöydällä tai jossain esillä viikon verran, sen jälkeen menee roskiin, paitsi lasten tekemät säilytykseen.

Joulukortit on joulunajan esillä kaapinovessa ja sit roskiin muut paitsi itsetehdyt ja valokuvakortit.

Millään ei oo tilaa säästää kaikkia aina.

Ei meilläkään kaikkia säästetä.. Lasten ekat synttärikortit ja syntymästä onnittelukortit on säästetty niille. Meidän omista on säästetty kihlakortit ja 30 v onnittelukortit.. Yleensä kortit on hetken esillä ja sitte annan ne lasten leikkeihin ja sitte ne rypistetyt kortit voi heittää hyvällä omalla tunnolla pois :D

Meillä säilytettään enimmäkseen, aikoinaan heitin pois, mutta mies rupesi´säilytystä vaatimaan, kun hänestä oli lapsena ollut kiva vanhempien vanhoja kortteja katsella ja tutkia. Tilaakin kun on, se toki vaikuttaa.

Minä kerään lasten saamat onnittelukortit, molemmille tytöille on omat laatikot, mihin kaikki on jemmattu. Pakko varmaan jossain vaiheessa niistä luopua, mutta nyt ainakin kun on vielä tilaa, niin säilytän ne. Esim.- syntymän johdosta tulleita onnittelukortteja en millään raskisi heittää pois...

Alkuperäinen kirjoittaja sisu harmaana:
Minä kerään lasten saamat onnittelukortit, molemmille tytöille on omat laatikot, mihin kaikki on jemmattu. Pakko varmaan jossain vaiheessa niistä luopua, mutta nyt ainakin kun on vielä tilaa, niin säilytän ne. Esim.- syntymän johdosta tulleita onnittelukortteja en millään raskisi heittää pois...

Meillä kans pojilla on omat laatikot, joihin säilytän kortit. Mulla on pieni laatikollinen omiakin lapsena saatuja kortteja tallessa, kiva katella.