G:Mitä tänään suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
Mä olen vielä kipeenä joten luultavasti vaan tylsää kotona olemista. :headwall: Veljenpojan synttärit olis ollut tänään,mutta ei taideta nyt sitten mennää.Vauvakin on vähän nuhanen. :snotty:

Mitäs muille? :wave:

Yritän selviytyä kaverini 30-v synttäreille ajoissa laittamaan paikkoja juhlakuntoon. Puotan nuorimman ennen 10 appivanhemmille ja vanhin menee enolle ja sitten kaasutan sinne juhlapaikkaan, jonne sain hienon kartan ja ajo ohjeet. Sitten klo 18 mennessä takasin nuorin hakemaan ja omaan mummolaan loppu illaksi, jonne vanhin on enoni perheen kanssa saapunut. Tulee ajettua tänään n.200km..

Mies menee töihin, joten aika normaali lauantai meillä tiedossa.. Kaupassa pitää käydä, ruokaa tehdä ja siivoilla.. Ulkoilla vois paremmin vielä iltapäivästä, jos harmaa ilma menee ohi..

Lähretään kohta esikon kisoihin, eli tänään esikolla koulupäivä. Yleisurheilukisat tiedossa ja sinne olemme menossa koko porukka kahtomaan kuin tulevaisuuden urheilijat aloittaa tiensä :heart:

Kohta aloitan siivoilemaan, teen muutamat ruokavalmistelut, ja sit tänään pitäis tulla tytölle muutama synttärivieras. Synttärit tosin oli jo kaks viikkoa sitten, mutta ennen ei ehditty niitä viettää =) .

ei suunnitelmia...
sämpylätaikina kohoamassa joten ne ensteks tehdään ja sit syödään :D
Illasta anopin synttärikakku täytettävä ja haettava kortti huomista varten.
kaiketi mennään kokeilemaan RC-autoa

Iskä tulee meille vähän olkkaria laittaan, viimeinkin :whistle: sit pitäs koulutehtävää tehä ja vissiin vihdoin ja viimein se omenahillo mitä oon ollut jo kai 3 päivää tekemässä :snotty:

Poitsun 3-v.synttärit! :) Vielä pitäis ennen juhlia käydä salilla ja siivota sekä omppupiirakka leipoa. Kemut alkaa vasta klo 15 joten eiköhän tässä ennätä, jos ei tänne jumiudu... ;)

Ei yhtään mitään kai. Kaupassa pitäis käydä, ja kirjastossakin vois. Illalla ehkä lenkille. Eikun joo, pitäishän mun tänään pistää CV taas ajantasalle (kirjoittaa uusiksi itse asiassa, koska aiemmasta versiosta mulla ei ole kuin pdf).

Yhteistyössä