Voi luoja mulla on ollut ikävä näitä kiireettömiä aamuja <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kestää näemmä vähän kauemmin tuo sopeutuminen työelämään. Ja siitä huolimatta että pidän työstäni tosi paljon. Kuitenkin ikävöin kotiin kuopuksen kanssa.

Onneksi voin välillä ottaa viikolla vapaapäiviä kun olen lauantain töissä. Mies on tänään omissa jutuissaan koko päivän, joten mä saan olla kotona rauhassa ihan kuten aiemmin :heart:.

Muistakaa nyt kotiäidit ihan oikeesti arvostaa sitä aikaa kotona. Se kun on etuoikeus, johon kaikilla ei ole mahdollisuutta. Ja kotona olemista tulee totisesti kaipaamaan, ainakin mä olen kaivannut molemmilla kerroilla.

Justiin tänään ajattelin, että onpa niiiiiin ihanaa kun ei tarvi kiireellä juosta mihinkään! Pari lasta laitoin unenpöppöeröisenä kouluun ja sen jälkeen sain köllötellä parin nuoremman kans sohvalla vailla minkäänlaista hoppua mihinkään. Nyt odotellaan aamupuuroa :) Arvostan todellakin tätä aikaa! Sillon ku olin töissä niin aamut oli aivan hirveitä, samoin se hetki just kun tulee töitten jälkeen kotiin ja kaikilla on kiljuva nälkä.

Arvostetaan! Mullakin on rauhallisempi aamu kun yleensä mutta mua vaivaa eräs inhottava vaiva: Nimittäin mulla "soi" päässä eri palstalaisten nimimerkit :laugh: *hoitoon*
Koko aika tulee mieleen ainakin. Ego, Kärppänä Heinälatoon, Mummeliisa, Non Compos Mentis (pahin) ynnä miljoona muuta :O haha KAi pitäs mennä takas koisaa hetkeks :D

Mulla on lapsilla 7 vuoden ikäero, joten ehdin olemaan tuossa välissä työelämässä useamman vuoden. Varmaan sen takia tiesin nyt tokalla kerralla miten ihanaa on olla kotona ja miten sitä takuulla ehtii takaisin työelämään. Osasin enimmäkseen nauttia rauhallisuudesta. Ja tiesin miten superraskasta tulee taas olemaan työ- ja perhe-elämän yhdistäminen, hoitokuskaus- rumbat jne. jne.

Loppuaikoina, ennen työhönpaluuta, mua alkoi ahdistamaan, mutta lähinnä kai siksi että olin täällä korvessa kovin yksinäinen. Olis pitänyt koittaa käydä enemmän ihmisten ilmoilla. Vaan nytpä se on myöhäistä ja seuraavan kerran nautitaan rauhallisesta elosta eläkkeellä. Lukuunottamatta näitä vapaapäiviä ja tietty lomia sitten kun ne alkaa rullaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22670637:
No älä, mä ihan oikeesti itkaisin kun laitoin päivähoitohakemusta.:'(

Mulla on tuo vielä edessä, meillähän on nyt mies lomautettuna kotona ties kuinka kauan. Mutta on se silti ihan kamalaa olla lapsista erossa. Ja jatkuvasti on huono omatunto. Milloin mistäkin syystä.

Enkä muuten totisesti ole ehtinyt pahemmin edes palstailla :D. Enimmäkseen olen facebookissa, sillä se on osa työtäni. Enkä kyllä edes sitä ehdi hoitamaan tarpeeksi hyvin.

Mä odotan kovasti niitä aamuja, kun ei tarvitse sännätä tukka putkella ja lapsille äristen töihin. Jään joululta äitiyslomalle ja on mukavaa, kun silloin saa viettää rauhallista lomaa koululaisenkin kanssa ja loman jälkeen sen saa rauhassa saatella kouluun. 5 vee jatkaa tarhassa 3 pv viikossa, mutta vapaapäivät otetaan rennosti eikä höntyillä minnekään.

Yhteistyössä