G: Mitä sinun pitäisi vielä tänä iltana tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laiskimus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laiskimus

Vieras
Minun pitäs laittaa pyykit kuivumaan ja viikata puhtaat pyykit kaappiin, käyttää koirat lenkillä, siivota keittiö ja käydä suihkussa. Ja tässä mä vaan istun. :/

Tyhjentää kuivausrumpu ja raivata kylppäri poikien kylpemisen jäljiltä. Sit pääsis ite suihkuun ja vois vaikka tutustua tuohon Wiihin :p
Pitää mun tosin viel hoitaa puhelimitse työasioita kunhan mies vapautuu edellisestä työstään, että voin hänen kanssaan puhua.

Viikata pyykit ja laittaa uudet kuivumaan, tyhjentää tiskari ja likaiset tilalle, pestä kasvot ja painua petiin.

Ai niin, huomiset perunat ajattelin kuoria valmiiksi mutta se saa kyllä nyt jäädä.

Siivota keittiö, silittää huomiset vaatteet, viikata pyykit ja laittaa uudet narulle. Lukea pari tuntia latinan tenttiin, pakata huutisvaatteet ja muuta pientä. Herätys klo 06.00.

Ei oikeastaan mitaan . Olen niin lamaantunut taas siita, etta mies lahti Koreaan. Ei mun hommista taas mitaan tulisikaan. Piti alunalkaen lahtea vasta perj mutta suunnitelmiin muutos ja miehen pitais olla takaisin ASAP. |O

Yhteistyössä