G: Mitä puoluetta aiotte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan vaan tuli mieleen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Äänestän varmaan SKP

Mahtavaa! :D Jos asut Helsingissä, voit äänestää vaikkapa minua! Teen sitten ne kaikki vaalikonejutut, kuten viimeksikin ja saatte sitten katsoa osuvatko mielipiteenne yksiin kanssani. Nuorehko naispuolinen aktiivi, 2 lastakin mulla on.

Eikös tuo kommunismi ole aika last season?Jotenkin historiassa on jo osoitettu sen toimimattomuus.Ei siinä muuten mitään:ajatuksena hieno mutta käytännössä toimimaton.

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
No tuo ei nyt ihan pidä paikkaansa, se on hyvin pieni mitä kuntatason päättäjillä on vaikutusvaltaa eduskunnassa päätettäviin asioihin.

Joissakin asioissa valtio määrää minimin ja kuntahan voi maksaa enemmänkin.Tai toisaalta antaa vaikka terveyskeskuspalvelut ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
No vähän pakko demareita, kun mies on :laugh: :snotty: :laugh:

Ai!Minäkö luulin että ainoastaan kepulaisisännät määrää ketä perhe äänestää!! :laugh: Pitääkin laittaa vaimo sitten kanssa äänestämään demareita.Varsinkin jos satun olemaan itse ehdokkaana...

No kun te on niin pilun töpö! B)
Pakkohan sitä on äänestää, ettei sille tuu paha mieli.

Ajattele nyt, jos ei saa kun yhden äänen... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Äänestän varmaan SKP

Mahtavaa! :D Jos asut Helsingissä, voit äänestää vaikkapa minua! Teen sitten ne kaikki vaalikonejutut, kuten viimeksikin ja saatte sitten katsoa osuvatko mielipiteenne yksiin kanssani. Nuorehko naispuolinen aktiivi, 2 lastakin mulla on.

Eikös tuo kommunismi ole aika last season?Jotenkin historiassa on jo osoitettu sen toimimattomuus.Ei siinä muuten mitään:ajatuksena hieno mutta käytännössä toimimaton.

Voi sitä silti yrittää muuttaa maailmaa.

Näillä sivuilla voi tutustua Helsingissä toimivan SKP:n kaupunginvaltuutetun aloitteisiin jne:

http://www.yrjohakanen.fi/valtuustossa/

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
No tuo ei nyt ihan pidä paikkaansa, se on hyvin pieni mitä kuntatason päättäjillä on vaikutusvaltaa eduskunnassa päätettäviin asioihin.

Joissakin asioissa valtio määrää minimin ja kuntahan voi maksaa enemmänkin.Tai toisaalta antaa vaikka terveyskeskuspalvelut ilmaiseksi.
Mä kyllä pidän kunnallisvaaleja tärkeämpänä kuin eduskuntavaaleja. Ihan sen takia, että tässä kunnassa asioista päättävät päättävät myös enemmän mua konkreettisesti koskevista asioista kuin Arkadianmäellä istuvat. Kunta tosiaan voi päättää, lakkauttaako kirjastoja vai päiväkoteja, lomautetaanko opettajia vai sairaanhoitajia jne, kun valtio esittää kunnalle uusia velvoitteita.

No vähän pakko demareita, kun mies on :laugh: :snotty: :laugh:

Ai!Minäkö luulin että ainoastaan kepulaisisännät määrää ketä perhe äänestää!! :laugh: Pitääkin laittaa vaimo sitten kanssa äänestämään demareita.Varsinkin jos satun olemaan itse ehdokkaana...

No kun te on niin pilun töpö! B)
Pakkohan sitä on äänestää, ettei sille tuu paha mieli.

Ajattele nyt, jos ei saa kun yhden äänen... :laugh:

Mulle yksikin ääni on kotiinpäin. Tosin mä uskon, että saan ainakin oman ääneni, sekä äitini äänen. HOK-Elannon vaaleissa sain ilman minkäänlaista kamppista jotain neljäkytä ääntä. Ja kuinka suositut nekin vaalit sitten edes ovat? Kuntavaalit isompi juttu...

Onhan ainakin jotain, minkä varjolla järjestää illanistujaiset: vaalivalvojaiset kotona!

Näillä sivuilla voi tutustua Helsingissä toimivan SKP:n kaupunginvaltuutetun aloitteisiin jne:

Marginaaliryhmässä se maailman muuttaminen ei vaan oikein onnistu.Toisaalta niinhän viherpipertäjätkin oli ensiksi marginaalissa ja nyt hallituksessa.Eihän sitä koskaan tiedä...Mutta kommareilla on vaan niin huono kaiku.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Sen enempää muuten kommentoimatta, perussuomalaiset eivät kovin suopein silmin katso maahanmuuttajia. Siinä pointti miksi Pauhaava sydämen saksalaissyntyinen mies ei välttämättä ole perussuomalaisten kohderyhmää :D
Tämä oli se pointti joo ;). Eikä välttämättä muutenkaan, tuo puolue kun vastustaa suurinpiirtein kaikkea mitä vaan voi vastustaa. Pinnat ne saa siitä, että Soini kumppaneineen puhuu asioista käytännönläheisesti eikä uppoa ainakaan niin syvälle poliittisen jargonin suohon kuin monet muut.

Kokoomus on aina ollut hyvätuloisten puolue eikä se siitä muuksi muutu. Kertokaa mulle käytännön esimerkkejä, miten kokoomus on edistänyt pieni-ja keskituloisten asemaa? Varsinkin pienituloisten?

Onhan se kiva niille, että asioista tietämättömät pienituloiset äänestää heitä, koska puolueella on hyvä imago ja "työväenpuolue" iskulauseen avainsanana. Sallikaa mun nauraa.

Ps. Ja vaikka saisin huomenna lottovoiton, niin kyllä minäkin silti vasemmistoa äänestäisin jatkossakin (tai vihreitä, jos muuttaisivat rahapolitiikkaansa vasemmalle).

Marginaaliryhmässä se maailman muuttaminen ei vaan oikein onnistu.Toisaalta niinhän viherpipertäjätkin oli ensiksi marginaalissa ja nyt hallituksessa.Eihän sitä koskaan tiedä...Mutta kommareilla on vaan niin huono kaiku.

En olisi niin varma siitä kehnosta maineesta. Vanhempien ihmisten joukossa ei ehkä niin mairitteleva mielikuva, mutta toiminnassa on paljon myös nuoria ihmisiä nykyään, siis paljon nuorempia kuin minä.

En olisi niin varma siitä kehnosta maineesta. Vanhempien ihmisten joukossa ei ehkä niin mairitteleva mielikuva, mutta toiminnassa on paljon myös nuoria ihmisiä nykyään, siis paljon nuorempia kuin minä.

On tainnut jäädä nuorisolta historia lukematta.Kohta varmaan pukkaa jostain kansallissosialistinenkin puolue.Ei meinaan aatteet paljon poikkea toisistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
En äänestä mitään, ei kiinnosta. :snotty:

|O
c070.gif

Kuumimmat

Yhteistyössä