Laittaa ruokaa. Meillä kun noita tenavia ei ole. Lakanat saa olla sen puolesta samat vaikka vuoden, ei sitä haittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti c:a) imuroivat
b) laitavat ruokaa
c) vievät lapset pihalle/puistoon
d) leikkaavat lasten kynnet
e) vaihtavat lakanat
Ja oma-alotteisuudella tarkoitetaan siis tässä sitä, että sinä et sano miehellesi erikseen, että nämä hommat pitää tehdä, vaan että mies ihan itse hoksaa ja hoitaa.
Meillä a ja b äärimmäisen harvoin, c, d ja e ei ikinä. Käskystä kylläkin, mutta ilman huomautusta/pyyntöä/käskyä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ihan kaikkea, miksi ei tekisi?
Huh, mitä kysymyksiä taas..Ihan kuin se mies olisi joku avuton pikkupenikka, eikä aikuinen puoliso.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ihan kaikkea, miksi ei tekisi?
Huh, mitä kysymyksiä taas..Ihan kuin se mies olisi joku avuton pikkupenikka, eikä aikuinen puoliso.
No just joo, ihan niinko et tietäis että on niitä sun ukkoas laiskempiakin miehiä olemassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mulla vaan ihmetyttää miksi aikuista ihmistä pitää käskyttää tekemään jotain kotihommia tai yhteisiin lapsiin liittyviä juttua.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Ihan kaikkea, miksi ei tekisi?
No just joo, ihan niinko et tietäis että on niitä sun ukkoas laiskempiakin miehiä olemassa...
Mulla vaan ihmetyttää miksi aikuista ihmistä pitää käskyttää tekemään jotain kotihommia tai yhteisiin lapsiin liittyviä juttua.
Ja toki ihmiset on erillaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mulla vaan ihmetyttää miksi aikuista ihmistä pitää käskyttää tekemään jotain kotihommia tai yhteisiin lapsiin liittyviä juttua.
Varmaan just siks jos ei muuten tee:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti c:a) imuroivat - imuroi pari kertaa vuodessa
b) laitavat ruokaa - kesällä grillaa ne pihvit ja muu ruoanlaitto jää mulle
c) vievät lapset pihalle/puistoon - no ei vie, mutta kun on ulkona pihalla ja lykkään lapset sinne niin katsoo kyllä perään
d) leikkaavat lasten kynnet - ei ole ikinä tapahtunut
e) vaihtavat lakanat - mitä, pitäskö miesten tehä totakin
mutta huom.
meillä kyllä sitten ilman pyyntejä
- vaihtaa autonrenkaat
-haravoi ja tekee puutarhahommat
-tekee lumityöty
-pesee ja IMUROI autot
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti c:a) imuroivat kyllä
b) laitavat ruokaa lähes päivittäin
c) vievät lapset pihalle/puistoon ei koskaan
d) leikkaavat lasten kynnet ei koskaan
e) vaihtavat lakanat tosi harvoin
Ja oma-alotteisuudella tarkoitetaan siis tässä sitä, että sinä et sano miehellesi erikseen, että nämä hommat pitää tehdä, vaan että mies ihan itse hoksaa ja hoitaa.
Meillä a ja b äärimmäisen harvoin, c, d ja e ei ikinä. Käskystä kylläkin, mutta ilman huomautusta/pyyntöä/käskyä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:En minäkään
-tankkaa/huolla ja vaihda renkaita autoon
-en tee lumitöitä
-en aja nurmikkoa
-en käy töissä
-en maksa laskuja
-en opiskele
-en tee remonttia
jne jne. Minusta on aivan hullua jos miehen pitää tehdä kaikki, mitäs naiset sitten tekee?? Makaa sohvalla ja raapii arsettaan...tai palstailee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ihan kaikkea.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:jne jne. Minusta on aivan hullua jos miehen pitää tehdä kaikki, mitäs naiset sitten tekee?? Makaa sohvalla ja raapii arsettaan...tai palstailee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitee*3:Ei tee mitään,on y-yrittäjä ja mä lasten kans kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:a) imuroivat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
b) laitavat ruokaa sunnuntaisin
c) vievät lapset pihalle/puistoon käskiessä
d) leikkaavat lasten kynnet kerran vuodes
e) vaihtavat lakanat auttaa minua