G: Mitä näet, kun katsot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parvekkeelta näen metsää ja kukkia.

Ps. Meilläkin näkyi vuosi sitten tähän aikaan talon toisella puolella liuta paidattomia rakennusmiehiä, mutta eipä näy enää :'( B) :D
 
yks juppo mettäää autoi parkkis taloi tie poliisit ja joku vitun hotti muija ja koira ja puita ja pensait sellast shittii näkyy meiän parvekkeelt se on vittu v-city fools
 

Yhteistyössä