Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Leipoa. Eikä siivota vessaa. Kaikki muu kyllä hoituu edes jotenkuten.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Sanoa "ei" puhelimitse lehtiä kauppaaville tädeille. Perun pari hänen lehtitilausteen per viikko, ja tämä on ihan totta. Se onneton on niin kiltti, että päästää jehovatkin sisälle, ja minun pitää sitten heittää ne ulos.
Mutta muuten hän on sangen monitaitoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Sanoa "ei" puhelimitse lehtiä kauppaaville tädeille. Perun pari hänen lehtitilausteen per viikko, ja tämä on ihan totta. Se onneton on niin kiltti, että päästää jehovatkin sisälle, ja minun pitää sitten heittää ne ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Sanoa "ei" puhelimitse lehtiä kauppaaville tädeille. Perun pari hänen lehtitilausteen per viikko, ja tämä on ihan totta. Se onneton on niin kiltti, että päästää jehovatkin sisälle, ja minun pitää sitten heittää ne ulos.
![]()
Ei voi olla totta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei osaa piirtää, ei osaa soittaa kitaraa, ei osaa rypyttää karjalanpiirakoita eikä leipoa pipareita. Ihan pikkujuttuja, niitä ei tarvitsekaan osata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puhua, yllättää, ilmaista tunteitaan tai kehua... Voi tätä onnea!
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei osaa piirtää, ei osaa soittaa kitaraa, ei osaa rypyttää karjalanpiirakoita eikä leipoa pipareita. Ihan pikkujuttuja, niitä ei tarvitsekaan osata.
meil ossaa