Mitä kotityötä inhoat eniten....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
pyykkien viikkaamista kaappeihin .... miksi ne ei tulla kuivurista ulos kaappivalmiina ;)

Mä ostaisin heti sellaisen kuivurin, joka viikkais vaatteet kaappi valmiiksi... paitsi että ne kasat olla rönöttäs siinä pöydällä kuiteskin!! :D

vihaan laittaa kuivat pyykit kaappiin,siks niitä kertyykin luvattoman iso pinkka aina,toinen mitä vihaan on pölyjen pyyhintä ja imurointi,sinänsä imuroinnissa mitään vikaa mutta se että saa sen imurin kaivettua esille ja laitettua päälle ni se on tylsin vaihe,sit kun alkaa imuroimaan ni ei oo paha juttu.ja sit kanssa toi astioitten laittaminen koneeseen ja takasin kaappiin

Inhoan kerätä toisten levittämiä tavaroita ja vaatteita, silittämistä vihaan niin etten tee kun pakosta, lisäks pyykkien viikkaaminen ja kaappiin saaminen kestää luvattoman kauan.
Tykkään imuroida ja pestä lattiat kunhan se ei vaadi eka tolkutonta raivaamista. Myös kokkaus on kivaa iilman kiirettä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselen...:
Mä inhoon astianpesukoneen tyhjennystä ja pyykkien kuivumaan laittamista (narulle ) Sekä kuivien vaatteiden kaappiin viikkaamista...

Mulla samat, ja mitään en rakasta, on vaan ärsyttäviä, ja vähän vähemmän ärsyttäviä :D

lakanoiden vaihto on ihan pepusta, samoin pölyjen pyyhintä. imurointi on ihan kivaa eikä pyykkäys ja keittiöhuoltokaan niin kauheeta. lattioitten pesussa se ite peseminen on kivaa, mutta alkuvalmistelut (matot ulos, tavaroiden siirtely ) ja loppuhommat (pesuvälineiden pois korjaaminen ja pesu ) hanurista.

Yhteistyössä