G: Mitä kaikkea teette vain miehen mieliksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tykkään tehä aamupalan valmiiksi sille ja
hieron iltasin selkää ja näin talvisin käyn raappaamassa auton lasit ja putsaamassa lumet pois, jos on lähössä jonnekin.

toisaalta musta on ihanaa nähdä mies ilahtuneena ,joten taidan olla kuitenkin vähän itsekäs noita tehdessäni :)

Teen ruoan lähes joka päivä, viikonloppuisin usein myös töihin erikseen mukaan. Leivon herkkuja aika usein, itse en niistä sen kummemmin perusta. Ennen raskautta panostin myös ulkonäkööni miehen mieliksi aivan eri tavalla, nykyään hyvä kun jaksaa varpaankynnet leikata. Laitan autoa piuhaan kun pyytää ja välillä yllätän vaatelahjalla.

Ei tule nyt ihan heti mitään mieleen. Minä tykkäisin elää siistimmässä kuin hän, joten siivoan ihan vaan pakosta ja itseni ja lasten takia, en miehen. Ei hän välitä sotkusta.

Teen miehelle eväsleivät töihin. Sais kai tuo itekin tehtyä, mutta tullut vissiin piloille passattua ;)
Teen viikkosiivouksen silloin kun hän on töissä :D Vapaalla ei sitten siivoustöihin kajota.

Mä olin tänään tankotanssitunnilla ekaa kertaa ja olin siitä niin fiiliksissä ettäkuvasin äsken miehelle pätkän missä tanssin :D Jätän kameran tohon pöydälle niin mies voi sen sitten yöllä katsoa kun tulee pokeriturnauksesta :saint:=)

Ylipäätään jotain seksiin liittyviä juttuja teen vain miehen takia.En tietty mitään sellasia tee mitkä tuntuis pahalle tms. mutta juttuja mitkä ei itseä niin sytytä mutta mistä mies pitää.

Niin ja toinen mikä tuli mieleen,niin huomenna kuuntelen selostuksen miehen pokeriturnauksesta..Yksityiskohtasia sepostuksi mikä käsi kenelläkin oli ja kuka reisas ja mitä flopissa tuli ja...|O

Sen teen todellakin vaan miehen mieliksi.:D

[QUOTE="www";23172018]Osittain itseni ja osittain mieheni iloksi: lakkaan kynsiäni, käytän naisellisia vaatteita, ostan pitsiä, korkokenkiä...laitan hyvää ruokaa, pidän kodin siistinä.[/QUOTE]

Tuo on kyllä niin naisellista,, miehesi varmaankin pitää sinusta kun muistat pitää hyvänäkin.