G: Mitä kaikkea teette vain miehen mieliksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisään vielä:

-Minä hoidan lapset täysin, pesu, vaatetus, ruokinta neuvolat/päiväkotiin/kouuun ym.Mies joskus leikkii lasten kanssa, mutta ei ole ikinä osallistunut "hoitoon mitenkään" ei ole kertaakaan yhdellekkään lapsista vaihtanut vaippaa tms.
-Silitän kaikki miehen vaatteet, myös bokserit ja sukat.
-Ostan miehelle uusia vaatteita tarpeen mukaan, ja heitän "salaa" vanhat pois.
-Laitan miehen auton lämmitykseen aamulla ennen kuin mies herää
-Teen lumityöt ja leikkaan ruohon/haen postin ja maksan laskut

Marttyyriäkö leikit?

Olenko jotenkin outo, kun :
-Minä laitan AINA meillä kaikki ruuat, ja passaan miehelle aina kaikki ateriat mitkä syö kotona(laitan lautaselle ja vien yleensä olohuoneeseen, tai missä nyt haluaakin syödä)
-Aamulla keitän teen ja paistan kanamunat/teen mikrovoileipiä
-Teen yksin kaikki kotityöt, mm. pyykinpesut, siivoamiset, tiskaukset, roskat, kauppareissut
-Otan suihin mieheltä lähes joka päivä

En tiedä onko tuo outoa, mutta kovasti jaksat passata. Minusta tuollaiseen ei olisi, vaikka kyllä mieheni eteen teenkin asioita.

Ainahan sitä tulee kaikkea tehtyä asioita toisten mieliksi, mieskin tekee asioita minun mielikseni. Semmonen josta tiedän tämän erityisesti tykkäävän on eväiden teko esim. mettäkeikoille yms. kelkkailuretkille.. töihin, pellolle. Tai se kun saatan ekstempore viedä kahvia ja pullaa ku tää on markilla töissä.

-Minä laitan AINA meillä kaikki ruuat, ja passaan miehelle aina kaikki ateriat mitkä syö kotona(laitan lautaselle ja vien yleensä olohuoneeseen, tai missä nyt haluaakin syödä)
-Teen yksin kaikki kotityöt, mm. pyykinpesut, siivoamiset, tiskaukset, roskat, kauppareissut

Ehkä enemmän säälittävä kuin outo, mutta kukin tyylillään.

Herätkää naiset jo siihen todellisuuteen, että on olemassa naisten työt ja miesten työt, ihmettelen suuresti kotitalouksia jossa jauhetaan tasa-arvon puolesta! Mies ja nainen ollaan rakennettu erilailla! Nainen pystyy samaanaikaan, syöttämään vauvaa, tiskaamaan, tekemään ruokaa ja pyykkämään, ja samalla käy kauppalistaa mielessään, kun mies pystyy kerralla keskittymään yhteen asiaan!

Meillä mies käy töissä ja tuo "leivän pöytään" itse olen ollut 10v kotiäitinä, vaikka koulutuskin minulla on, Ja kyllä MIES TEKEE LAPSET, minä synnytän ne.

Herätkää naiset jo siihen todellisuuteen, että on olemassa naisten työt ja miesten työt, ihmettelen suuresti kotitalouksia jossa jauhetaan tasa-arvon puolesta! Mies ja nainen ollaan rakennettu erilailla! Nainen pystyy samaanaikaan, syöttämään vauvaa, tiskaamaan, tekemään ruokaa ja pyykkämään, ja samalla käy kauppalistaa mielessään, kun mies pystyy kerralla keskittymään yhteen asiaan!

Meillä mies käy töissä ja tuo "leivän pöytään" itse olen ollut 10v kotiäitinä, vaikka koulutuskin minulla on, Ja kyllä MIES TEKEE LAPSET, minä synnytän ne.

:laugh:

Tähän saakka menit vielä jotenkin läpi mutta nyt kyllä repsahti :D

No kyllä mäkin joskus käyn suihkussa ja valkkaan ne pitsihepenet sloggien sijaan, ja joo ihan vain miehen mieliksi. Tai pistän kivat vaatteet päälle ja meikkaan ja laitan tukan, kokkaan jotain hyvää, sillä aikaa kun odotan miestä kotiin töistä. Ihan miehen vuoksi vaan...

Mutta tätä tapahtuu silloin kun mulla on aikaa (eli vapaapäivä). Ei toivoakaan että työpäivän jälkeen alkaisin puunaamaan itseäni miestä varten.

voisin kuvitella tekeväni jos olisin kotiäiti. Mutta 8 tunnin työpäivänä ei oikeen jaksa...

keitän muutaman kerran viikossa aamulla miehelle kahvia, itse en siis juo. Teen myös välillä aamupalaa tms. Sen olen oppinut että ei kannata tehdä joka päivä koska silloin siitä tulee toiselle oletus että aina toinne tekee ja jos ei teekkään niin se on jotenkin huonoa :D

joksus kun herään viikonloppuna aikaisin niin leivon sämpylöitä heti aamulla, jotta kun mies herää haistaa heti ihanan leivän tuoksun kun tulee makuuhuoneesta.

Alkuperäinen kirjoittaja pimeeetä;23172815:
Mun mielestä hulluinta on herätä laittamaan aamupala, jos itsekin joutuu samaan aikaan kärsimään liian vähistä yöunista. Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Tiedän!!!!!!!
Tämä on täysin älytöntä.

Eikä se sillä todellakaan ole oppinut jos sen antaa myöhästyä töistä.
Mä tässä asiassa ns."uhraudun" ettei se joka aamu yli puolen tunnin herätyskello pirinöillään herätä vauvaa. Eli mielummin olen nukkumatta kun että annan miehen heräämisellään herättää turhanpäiten vauvan.

Heh, hauska aihe.

Minä laitan miehen mieliksi hänelle eväät töihin, joka päivä. Välillä teen enemmän ruokaa ja laitan pakkaseen valmiita eväsrasioita. Leivon jotain miehen lempijuttua, hieron häntä tai vien lapsen ulos että mies saa olla hetken ihan rauhassa.

[QUOTE="heips";23173093]Ja se huomaa sen? Mun mies ei huomaa mitään eroa ku oon meikannu, pitää sitä ihan turhana puuhana :D[/QUOTE]

Mä saatan joskus kun olemme lähdössä kauppaan että laitanko meikkiä, aina sama, mitä turhaa...Meillä tykätään luonnollisesta. Helppoa elämää tää.

*Kuuntelen auto-juttuja
*herään aamuisin pääsääntöisesti samaan aikaan miehen kanssa aamupalalle (josta jatkan unia jatkamaan tarvittaessa). okei, teen tätä itsekin, mutta aamut miehen kanssa on mahtavia
*ostan kahvin kaveriksi keksejä/tm herkkua silloin tällöin. Itselleni kelpaisi pelkkä kahvikin, mies tykkää herkutella :D

Onhan noita pieniä eleitä ja asioita joita tulee tehtyä kun tietää että toinen niistä tykkää, ei niitä oikein osaa enää edes eritellä :)

Jaa jos jotain pitää keksiä,niin miehen mieleksi en leikkauta itselleni lyhyviä hiuksia tai polkkamallia.:)
En kyllä itsekkään tykkää polkka tai lyhyestä mallista.Niin ja vähensin meikin käyttöä,miehen mielestä luonnonkaunis on kauniimpi kuin liian meikattu nainen.:D

Lisään vielä:

-Minä hoidan lapset täysin, pesu, vaatetus, ruokinta neuvolat/päiväkotiin/kouuun ym.Mies joskus leikkii lasten kanssa, mutta ei ole ikinä osallistunut "hoitoon mitenkään" ei ole kertaakaan yhdellekkään lapsista vaihtanut vaippaa tms.
-Silitän kaikki miehen vaatteet, myös bokserit ja sukat.
-Ostan miehelle uusia vaatteita tarpeen mukaan, ja heitän "salaa" vanhat pois.
-Laitan miehen auton lämmitykseen aamulla ennen kuin mies herää
-Teen lumityöt ja leikkaan ruohon/haen postin ja maksan laskut

Osaat todella miellyttää miestä! Myönnän sinulle 'Maailman paras vaimo' -papukaijamerin :laugh:

Jaa jos jotain pitää keksiä,niin miehen mieleksi en leikkauta itselleni lyhyviä hiuksia tai polkkamallia.:)
En kyllä itsekkään tykkää polkka tai lyhyestä mallista.Niin ja vähensin meikin käyttöä,miehen mielestä luonnonkaunis on kauniimpi kuin liian meikattu nainen.:D

Itekään niin en ala esim. narkomaaniksi ihan vaan vaimon mieliksi. Tosin en itekään kyllä voi sietää huumeita...

Jessus sentään miten upea nainen. Jos joskus päätät erota miehestäsi niin otapa yhteyttä. Tuollaisen naisen eteen tekisin mitä tahansa ja panostaisin parisuhteeseen. Tätä eivät miehiinsä kyrpiintyneet kärttyiset palstaämmät ikinä ymmärrä, jos haluaa saada on pakko antaa.

[QUOTE="heips";23173093]Ja se huomaa sen? Mun mies ei huomaa mitään eroa ku oon meikannu, pitää sitä ihan turhana puuhana :D[/QUOTE]

Hahah, kyllä se sillon ainaki huomaa, kun laitan vähän normaalista poikkeavamman meikin. Sillon yleensä ääneen huomauttaa :)

TÄYSIN samaa mieltä!