G: Mitä kaikkea teette vain miehen mieliksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Miisa";23172388]No en mä nyt kotona missään pitsihepenissä tai korkkareissa kuljeskele, vaan pukeudun juhliin tai muuten tarvittaessa näyttävästi. Normaalisti arkena, siis kun mieheni on töissä, kuljen ihan sellaisissa vaatteissa kuin haluan, mutta illaksi saatan panostaa, jos olemme lähdössä esim. ravintolaan tms. Musta on vaan mukavaa, jos mieheni voi olla musta ulkoisestikin ylpeä. :)

Ja kyllä, kyllä miehenikin pukeutuu julkisilla paikoilla hyvin, tarvitteassa pukuun, ja käy säännöllisesti parturissa, tuoksuu hyvältä jne. Ja luulen, että myös minun mielikseni.[/QUOTE]
Siis kyllä minäkin kodin ulkopuolelle meikkaan ja laitan hiukset aina, samoin vaatteet on aina kohdallaan, mutta kyse oli siis siitä, että miten joku jaksaa tehdä tuota kotona.... ihan vain oman miehen mieliksi... ja siis ovatko ne miehetkin sitten kotona aina sliipattuna ja hyväntuoksuisena. Sitä vain ihmettelin.

No, kyllä mun mies on aina puhdas ja ei esim. hikisen työpäivän jälkeen halua tulla halailemaan ennen kuin on suihkussa käynyt. Huolehtii ulkonäöstään kyllä ja nimen omaan puhtaudesta. Tuoksuukin hyvälle kun aina laittaa dödöä ja suihketta. Varmaan osittain hänkin minun vuokseni. :) Ja tottakai on päiviä etten laittaudu mitenkään ja kyllä kelpaan niinkin, mutta onhan se mukava olla omasta mielestäänkin nätimpänä kun vähän ehostaa :)

Herään joka ikinen aamu vähän ennen häntä keittämään hälle aamukahvit valmiiksi ja pääasiallisesti huolehtimaan että mies varmasti herää ajoissa töihin.
Ja minä sentään valvon yksin vauvan kanssa yöt ja miehen heräämisaika vaihtelee klo.04-09 välillä.
Oikeasti, mies todella harvoin selviäisi ajoissa töihin ilman minua. Ja tämän todellakin teen vain miehen takia, nuo heräämiset ovat kuitenkin omista unista pois.

Monen jo mainitun lisäksi tapaan anoppiani. Jos itse saisin päättää, en olisi missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa, mutta miehen (ja toki myös lasten) mieliksi tapaan häntä silloin tällöin.

[QUOTE="mä";23172690]Otan suihin!! ;-)[/QUOTE]

Mä jo mietin että olenko ainoa jolle tämä tuli mieleen?

Juu en pidä sitä mitenkään "iljettävänä" mutta en mä tästä kyllä itse millään tavoin hyödy kuin hyvän mielen toisen puolesta! Itse en kiitos halua suuseksiä juuri koskaan.

[QUOTE="jjjj";23172336]Siis onko teidän miehetkin sellaisia, että he laittautuvat teitä varten ja kulkevat aina jossain hyvännäköisissä kalsareissa, hyväntuoksuisena ja tukka laitettuna yms. ?

Siis oikeasti ihmettelen tätä, kun oma mieheni roikkuu kotona aina rikkinäisissä kalsareissa ja tukka sekaisin eikä ehkä niin suihkun raikkaana, niin olisimme aika epäsuhtainen pari, jos minä hipsuttelisin täällä pitsivetimissä ja täydessä tällingissä.[/QUOTE]

Mun täytyy myöntää, että mä laitan itseäni ihan itseäni varten. En meikkaa miehen takia tai osta kivoja vaatteita. On vain plussaa jos mun ulkomuoto miellyttää myös miestä :D

Mä teen _joskus_ miehen mieliksi jotain liharuokaa.

Monta täälläkin mainittu, siivouksesta omaan ulkonäköön. Kyllä mäkin kotiäitinä ainakin sillon tällöin tällään itseäni kotioloissakin miehen mieliksi. Tuleehan siitä itsellekin hyvä olo :)

Ja masennuskausina kun itsellä on seksintarve nolla, ryhdyn siihen kuitenkin miehen mieliksi sillon tällön. Se asia on yhdessä sovittu ja puhuttu. En tee sitä vastenmielisesti, lähinnä asia on mulle neutraali. Ei vaan keho aina toimi niin, että itse saisi hirveät kiksit, mutta haluan hoitaa tätäkin puolta ettei miehen tarvi vieraissa käymistä harkita ;)

Vaikka tätä ei nyt kysytty, vastaan kuitenkin että sen sijaan mun mieliksi mies ostaa sillon tällöin kukkia, lähtee kanssani teatteriin, on valmis syömään ruokia joista ei niin hirveästi pidä, on lapsenvahtina sillonkin kun väsynyt ja mulla on joku sellainen meno joka ei hänen mielestään ole niin tärkeä tai kannatettava, mutta on luvannut olla näyttämättä nyrpeää naamaa koska se tietty meno voi olla kuitenkin mulle tärkeä. :)

Mä jo mietin että olenko ainoa jolle tämä tuli mieleen?

Juu en pidä sitä mitenkään "iljettävänä" mutta en mä tästä kyllä itse millään tavoin hyödy kuin hyvän mielen toisen puolesta! Itse en kiitos halua suuseksiä juuri koskaan.

No toki siinä mies suuremman mielihyvän saa, mutta itsekin kyllä kiihotun siitä suuresti ja mukavahan sitä on harrastaa. Luonnollinen osa seksielämää.

Kaikki muut kuulostaa ihanalta, mutta mun mielestä tuo menee jo vähän yli jos vaimo laittaa miehelle puhtaat vaatteet valmiiksi kun mies tulee suihkusta.

Joo, samaa mieltä... Toki mä puhtaat boxerit ja sukat kaappiin toimitan, mutta tulis aika äidillinen olo jos laittasin vaatteet valmiiks oottamaan. Oon vaimo, en äiti tai palvelija.

Olenko jotenkin outo, kun :
-Minä laitan AINA meillä kaikki ruuat, ja passaan miehelle aina kaikki ateriat mitkä syö kotona(laitan lautaselle ja vien yleensä olohuoneeseen, tai missä nyt haluaakin syödä)
-Aamulla keitän teen ja paistan kanamunat/teen mikrovoileipiä
-Teen yksin kaikki kotityöt, mm. pyykinpesut, siivoamiset, tiskaukset, roskat, kauppareissut
-Otan suihin mieheltä lähes joka päivä

Teen ruokaa, siis miehen mielestä hyvää ruokaa vaikka itse tyytyisin vähemmän vaivaa vaativiinkin herkkuihin. Leivon, teen super-hyper aamupalan viikonloppuisin ja ihan normi version viikolla. Hieron kipeitä lihaksia, siivoan useammin kuin itse näen tarpeelliseksi. Niin ja katson ohjelmia jotka ei välttämättä nyt niin minua kiinnosta mutta kun toinen on innoissaan :D

Yritän hillitä ilkeän kieleni, ikävät ennakko-asenteeni ja sarkastisen narttuiluni mahdollisimman hyvin ja usein.

Opettelin nukkumaan toisen kainalossa, ennen inhosin sitä kun joku koskee kun nukun, mutta nyt se on jo tärkeä osa ilta-toimia..

Olenko jotenkin outo, kun :
-Minä laitan AINA meillä kaikki ruuat, ja passaan miehelle aina kaikki ateriat mitkä syö kotona(laitan lautaselle ja vien yleensä olohuoneeseen, tai missä nyt haluaakin syödä)
-Aamulla keitän teen ja paistan kanamunat/teen mikrovoileipiä
-Teen yksin kaikki kotityöt, mm. pyykinpesut, siivoamiset, tiskaukset, roskat, kauppareissut
-Otan suihin mieheltä lähes joka päivä

Mitä mies tekee sinun/perheenne hyväksi?

Nii-in, oletko outo? Sinähän sen päätät.

Lisään vielä:

-Minä hoidan lapset täysin, pesu, vaatetus, ruokinta neuvolat/päiväkotiin/kouuun ym.Mies joskus leikkii lasten kanssa, mutta ei ole ikinä osallistunut "hoitoon mitenkään" ei ole kertaakaan yhdellekkään lapsista vaihtanut vaippaa tms.
-Silitän kaikki miehen vaatteet, myös bokserit ja sukat.
-Ostan miehelle uusia vaatteita tarpeen mukaan, ja heitän "salaa" vanhat pois.
-Laitan miehen auton lämmitykseen aamulla ennen kuin mies herää
-Teen lumityöt ja leikkaan ruohon/haen postin ja maksan laskut

Alkuperäinen kirjoittaja herätyskello;23172689:
Herään joka ikinen aamu vähän ennen häntä keittämään hälle aamukahvit valmiiksi ja pääasiallisesti huolehtimaan että mies varmasti herää ajoissa töihin.
Ja minä sentään valvon yksin vauvan kanssa yöt ja miehen heräämisaika vaihtelee klo.04-09 välillä.
Oikeasti, mies todella harvoin selviäisi ajoissa töihin ilman minua. Ja tämän todellakin teen vain miehen takia, nuo heräämiset ovat kuitenkin omista unista pois.

Anna se kuule myöhästyä, kyllä se oppii.

Lisään vielä:

-Minä hoidan lapset täysin, pesu, vaatetus, ruokinta neuvolat/päiväkotiin/kouuun ym.Mies joskus leikkii lasten kanssa, mutta ei ole ikinä osallistunut "hoitoon mitenkään" ei ole kertaakaan yhdellekkään lapsista vaihtanut vaippaa tms.
-Silitän kaikki miehen vaatteet, myös bokserit ja sukat.
-Ostan miehelle uusia vaatteita tarpeen mukaan, ja heitän "salaa" vanhat pois.
-Laitan miehen auton lämmitykseen aamulla ennen kuin mies herää
-Teen lumityöt ja leikkaan ruohon/haen postin ja maksan laskut

Olet outo. Onko tää susta hyvä jako? Mitä ukkosi tekee, vai onko halvaantunut?