Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikki muut kuulostaa ihanalta, mutta mun mielestä tuo menee jo vähän yli jos vaimo laittaa miehelle puhtaat vaatteet valmiiksi kun mies tulee suihkusta.
Mä jo mietin että olenko ainoa jolle tämä tuli mieleen?
Juu en pidä sitä mitenkään "iljettävänä" mutta en mä tästä kyllä itse millään tavoin hyödy kuin hyvän mielen toisen puolesta! Itse en kiitos halua suuseksiä juuri koskaan.
Kaikki muut kuulostaa ihanalta, mutta mun mielestä tuo menee jo vähän yli jos vaimo laittaa miehelle puhtaat vaatteet valmiiksi kun mies tulee suihkusta.
Alkuperäinen kirjoittaja pimeeetä;23172815:Mun mielestä hulluinta on herätä laittamaan aamupala, jos itsekin joutuu samaan aikaan kärsimään liian vähistä yöunista. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Olenko jotenkin outo, kun :
-Minä laitan AINA meillä kaikki ruuat, ja passaan miehelle aina kaikki ateriat mitkä syö kotona(laitan lautaselle ja vien yleensä olohuoneeseen, tai missä nyt haluaakin syödä)
-Aamulla keitän teen ja paistan kanamunat/teen mikrovoileipiä
-Teen yksin kaikki kotityöt, mm. pyykinpesut, siivoamiset, tiskaukset, roskat, kauppareissut
-Otan suihin mieheltä lähes joka päivä
Heh heh. Pitipä oikein miettimällä miettiä.
Enpä keksinyt muuta kuin tangat.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja herätyskello;23172689:Herään joka ikinen aamu vähän ennen häntä keittämään hälle aamukahvit valmiiksi ja pääasiallisesti huolehtimaan että mies varmasti herää ajoissa töihin.
Ja minä sentään valvon yksin vauvan kanssa yöt ja miehen heräämisaika vaihtelee klo.04-09 välillä.
Oikeasti, mies todella harvoin selviäisi ajoissa töihin ilman minua. Ja tämän todellakin teen vain miehen takia, nuo heräämiset ovat kuitenkin omista unista pois.
Lisään vielä:
-Minä hoidan lapset täysin, pesu, vaatetus, ruokinta neuvolat/päiväkotiin/kouuun ym.Mies joskus leikkii lasten kanssa, mutta ei ole ikinä osallistunut "hoitoon mitenkään" ei ole kertaakaan yhdellekkään lapsista vaihtanut vaippaa tms.
-Silitän kaikki miehen vaatteet, myös bokserit ja sukat.
-Ostan miehelle uusia vaatteita tarpeen mukaan, ja heitän "salaa" vanhat pois.
-Laitan miehen auton lämmitykseen aamulla ennen kuin mies herää
-Teen lumityöt ja leikkaan ruohon/haen postin ja maksan laskut