G: Mitä kaikkea teette vain miehen mieliksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirppu"

Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin, galluppia kehiin!

Mä esim saatan kerätä leluja pois vaikka vastahan ne 10 minuuttia siivottiin pois, ja muutenkin pitää kämppää siistimpänä vain hänen takia. Mulle ei ole niin väliä ja koen lapsiperheessä siivoamisen/tavaroiden järjestelyn niiiin turhaksi.

mäkin usein järjestelen tavaroita ja astioita miehen mieliksi, hän niin tykkää tulla siistiin kotiin. Mulle ei olisi niin väliä vaikka olisi vähän mullin mallin.

teen usein aamupalaeväät sille kun lähtee aikasin töihin, saatan siivota koko talon vaikka olis ollut puhe yhdessä siivota, etsin sille puhtaat vaatteet valmiiksi suihkun jälkeen, laitan joskus ruuan valmiiksi lautaselle, varmaan paljon muitakin pieniä juttuja mitä en edes tajua tekeväni

Näin miehenä koitan miettiä mitä vaimoni tekee minun mieliksi, siis vain minun vuoksi.. Asioita on varmasti useampiakin, mutta ne ovat niin arkipäiväisiä että en edes huomaa niitä. Siivous, ruuanlaitto, pyykit ja tiskit menee yhteisestisovituilla vuoroilla, eli niitä en tähän laske, paitsi tietenkin ne kerrat joilla hän on tehnyt minun vuoron "oli vain sopivasti aikaa" <3.

Osittain itseni ja osittain mieheni iloksi: lakkaan kynsiäni, käytän naisellisia vaatteita, ostan pitsiä, korkokenkiä...laitan hyvää ruokaa, pidän kodin siistinä.

joinain iltoina teen lämmintä ruokaa annoksen valmiiksi kun tulossa pitkän päivän jälkeen kotiin. Laitan myös hänelle evästä mukaan jos lähdössä työmatkalle tai pitkä päivä edessä ilman kunnon lounastaukoa.

käytän ripsaria, huulikiiltoa, nättejä alusvaatteita ja miehen antamia koruja & tuoksuja (tosin nämä myös omaksi iloksi tietty, mutta jäisi useammin laittamatta jos pelkästään itseäni ajattelisin)

Katon sen seurana kaikkia kalastusdokumentteja ehkä vähän kiinnostuneempana kuin mitä olenkaan :D Mulle on kunnia-asia siisti koti, ja osittain teen sen myös miehen puolesta, tekisin kyllä vaikka ei miestä olisikaan. Hieron miehen selän ja jalat usein kun se siitä tykkää :) Kokkailen sille, mutta kun se kokkailee kaks kertaa useemmin mulle <3 Miehen mieliks myös aina joskus "patistan" sen kavereiden kanssa rentoutumaan, kun se ei jotenkin itse ilkiä meitä "jättää", niin pitää sit ehotella itse sille että lähtis vaan johonkin kun huomaa että alkas olla aika vähän käydä tuulettumassa :)

joo, mäkin rohkaisen miestä menemään välillä ulos kavereiden kanssa, ei se meinaa oma-aloitteisesti raaskia kun meillä ei yhteistä aikaa niin hirveesti kahdestaankaan ole.

teen myös hänen seuranaan erilaisia kodin nikkarointiprojekteja (vaikka hän saisi ne samassa ajassa tehtyä yksinäänkin, mutta arvostaa paljon sitä että tehdään yhdessä), vaikka ne ei mua voisi vähempää kiinnostaa.

joinain iltoina teen lämmintä ruokaa annoksen valmiiksi kun tulossa pitkän päivän jälkeen kotiin. Laitan myös hänelle evästä mukaan jos lähdössä työmatkalle tai pitkä päivä edessä ilman kunnon lounastaukoa.

käytän ripsaria, huulikiiltoa, nättejä alusvaatteita ja miehen antamia koruja & tuoksuja (tosin nämä myös omaksi iloksi tietty, mutta jäisi useammin laittamatta jos pelkästään itseäni ajattelisin)

Tähän peesi, on tosi kiva näyttää hyvältä kun mies tulee töistä, ja illalla suihkun jälkeen tuoksua hyvältä ja laittaa huulikiiltoa :)

Laitan iltapalaa, helpotan hänen hommiaan, esim. laitan vaatteet valmiiksi seuraavaksi päiväksi jne. Kaikkea pientä. Ja nämä ihan siksi kun itse haluan miellyttää toista.

En ole koskaan tajunnut tuota, että omaa miestä varten laitetaan meikkiä/hiuksia ja jotain vaatteita. Itse aina ensimmäisenä kotiin tultua pesen naaman ja laitan hiukset kiinni ja vaihdan verkkarit päälle. Siis mitä väliä sillä on, kun mies on kuitenkin nähnyt täysin seinästä revitynkin näköisenä ja sehän siinä on parasta, että toinen rakastaa sinua vaikka olisi minkä näköinen.

En tiedä, kaipaisiko miehenikään sellaista hänen takiaan tälläämistä. Ainakin tuo on monesti sanonut, että olen ilman meikkiä kauneimmillani.

Käytän (tosi korkeita) korkokenkiä. Jos vain itseäni varten pukeutuisin, kulkisin jossain ponchossa ja uggeissa. :) Ja jsoksu ostan miehen mieliksi kauniita ja seksikkäitä alusvaatteita, itselleni kelpaisivat vaikka mummosloggit.

[QUOTE="Miisa";23172304]Käytän (tosi korkeita) korkokenkiä. Jos vain itseäni varten pukeutuisin, kulkisin jossain ponchossa ja uggeissa. :) Ja jsoksu ostan miehen mieliksi kauniita ja seksikkäitä alusvaatteita, itselleni kelpaisivat vaikka mummosloggit.[/QUOTE]

Siis onko teidän miehetkin sellaisia, että he laittautuvat teitä varten ja kulkevat aina jossain hyvännäköisissä kalsareissa, hyväntuoksuisena ja tukka laitettuna yms. ?

Siis oikeasti ihmettelen tätä, kun oma mieheni roikkuu kotona aina rikkinäisissä kalsareissa ja tukka sekaisin eikä ehkä niin suihkun raikkaana, niin olisimme aika epäsuhtainen pari, jos minä hipsuttelisin täällä pitsivetimissä ja täydessä tällingissä.

[QUOTE="jjjj";23172336]Siis onko teidän miehetkin sellaisia, että he laittautuvat teitä varten ja kulkevat aina jossain hyvännäköisissä kalsareissa, hyväntuoksuisena ja tukka laitettuna yms. ?

Siis oikeasti ihmettelen tätä, kun oma mieheni roikkuu kotona aina rikkinäisissä kalsareissa ja tukka sekaisin eikä ehkä niin suihkun raikkaana, niin olisimme aika epäsuhtainen pari, jos minä hipsuttelisin täällä pitsivetimissä ja täydessä tällingissä.[/QUOTE]

No en mä nyt kotona missään pitsihepenissä tai korkkareissa kuljeskele, vaan pukeudun juhliin tai muuten tarvittaessa näyttävästi. Normaalisti arkena, siis kun mieheni on töissä, kuljen ihan sellaisissa vaatteissa kuin haluan, mutta illaksi saatan panostaa, jos olemme lähdössä esim. ravintolaan tms. Musta on vaan mukavaa, jos mieheni voi olla musta ulkoisestikin ylpeä. :)

Ja kyllä, kyllä miehenikin pukeutuu julkisilla paikoilla hyvin, tarvitteassa pukuun, ja käy säännöllisesti parturissa, tuoksuu hyvältä jne. Ja luulen, että myös minun mielikseni.