G: mitä kaikkea näistä löytyy kodistasi??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minävain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1) leivänpaahdin
2)mikro X
3)vedenkeitin
4) munankeitin
5)popcornikone
6)hapotuskone, eli limsakone
7) jäätelökone
8)friteerauspannu
9) voileipägrilli
10)vohvelirauta
11)pirtelökone

Siis vain yksi noista.
 
Ai niin, mulla on tuttipullojen sterilointilaite, sellainen höyrystin, jolle ei ole ikinä ollut käyttöä, ja mietinkin vimmatusti sille jotakin muuta hyötykäyttöä, vinkkejä otetaan vastaan..
 
ON:

1) leivänpaahdin
2) mikro
3) vedenkeitin
9) voileipägrilli
10)vohvelirauta

EI OLE EIKÄ TULE:

4) munankeitin
5)popcornikone
6)hapotuskone, eli limsakone
7) jäätelökone
8)friteerauspannu
11)pirtelökone

Noista meillä jo olevista 3 ensimmäistä kuuluu sarjaan en-tulisi-toimeen-ilman, mutta nuo vohvelirauta ja voileipägrilli on tosi vähällä käytöllä ja ilman pärjäisi erinomaisesti.
 

1) leivänpaahdin
2)mikro
3)vedenkeitin
4) munankeitin
5)popcornikone
6)hapotuskone, eli limsakone
7) jäätelökone
8)friteerauspannu
9) voileipägrilli
10)vohvelirauta
11)pirtelökone

Ei näköjään kovin monta. Inhoan ylimääräisiä sähköä ja luonnonvaroja tuhlaavia koneita ihan mahdottomasti, se on varmaan suurin syy miksi en halua niitä hankkia... :ashamed:
 
1) leivänpaahdin
2)mikro
3)vedenkeitin
4) munankeitin
5)popcornikone
6)hapotuskone, eli limsakone
7) jäätelökone
8)friteerauspannu
9) voileipägrilli
10)vohvelirauta
11)pirtelökone


enkä oikeestaan haluakkaan muuta...
ehkä toi limsa kone olis kiva, mut mitäpä me sillä


 
1) leivänpaahdin
2) mikro
3) vedenkeitin
4) munankeitin
5) popcornikone
6) hapotuskone, eli limsakone
7) jäätelökone
8) friteerauspannu
9) voileipägrilli
10) vohvelirauta
11) pirtelökone
 

Yhteistyössä