G: Mitä joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulupukin pikku apuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehelle xbox peli tai mp3-soitin
Lapsille (tyttöi) Little Petshop elukoita, sellanen kisu lelu (en muista nimeä) pari dvd:tä, yöpuvut, kirjat, pyyhkeet
Omalle isälle pari suomalaista dvd leffaa, äidille tossut ja torkkupeitto ja molemmille suklaata tai jotain karkkia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehelle xbox peli tai mp3-soitin
Lapsille (tyttöi) Little Petshop elukoita, sellanen kisu lelu (en muista nimeä) pari dvd:tä, yöpuvut, kirjat, pyyhkeet
Omalle isälle pari suomalaista dvd leffaa, äidille tossut ja torkkupeitto ja molemmille suklaata tai jotain karkkia

Ostan lahjoi omille sisaruksille ja niiden perheille ja kummilapsilleni

Miehelle navigaattori.
Muksuille leluja ja vaatteita.
Äidille ja isälle en ole vielä lahjaa keksinyt.
Varmaan muistetaan myös miehen vanhempia, ystäville laitan kortit.

En osta lapsilleni mitään,koska ostan läpi vuoden kaikkea mitä tarviivat. Romua on jo tarpeeks,kiitos sukulaisten. Yhtään lelua ei tänne kiitos.
Kummilapselle jotain mitä itse toivoo. Aikuisillekkaan en mitään osta,enkä halua itselleni mitään.

Mä ostan neitille nukkekodin, jätkälle ostetaan jotain ikään sopivaa, sitt mun äiti on toivonut sellasta luonnonvalolamppua (puoliksi siskon kanssa ). Mun systeri ja sen mies saa ainakin sammakon loikka -pelin, hihhih... :D veljistä en vielä tiedä, mutt jotain vähintään yhtä lapsellista ja typerää. :laugh:

Mies saa..... en tiedä. Enkä kertois, vaikka tietäsin, jos se käy illalla lukemassa palstaa. :xmas:

Yhteistyössä