Mä en ymmärrä miksi mä käyn koko palstalla????
Kai multa sitten puuttuu se surullisen kuuluisa elämä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ev:mä ihmettelen sitä kuinka moni luulee olevansa jotenkin parempi kuin muut. luulot on todella korkeella. luullaan ettei omalle kohdalle voi sattua onnettomuuksia koska ollaan niin perkeleen täydellisiä että voidaan välttää kaikki vahingot, onnettomuudet sun muut.
kuten nyt esim. noissa lasten hukkumistapauksissa on jutut menneet kyllä niin yli.
Mun mielestä kyse ei ole siitä, että luulaan olevan parempi. Vaan siitä, että toiset eivät vahdi lapsiaan ja toiset vahtii.
juuri tuota tarkoitin. ARGH!!! kun luullaan että se oma vahtiminen on jotenkin parempaa kuin sillä onnettomalla äidillä jonka lapsi hukkui. se luulo ettei meille voi käydä noin koska olenhan parempi vahtimaan lapsiani kuin ne joiden lapsille sattuu jokin onnettomuus.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ev:mä ihmettelen sitä kuinka moni luulee olevansa jotenkin parempi kuin muut. luulot on todella korkeella. luullaan ettei omalle kohdalle voi sattua onnettomuuksia koska ollaan niin perkeleen täydellisiä että voidaan välttää kaikki vahingot, onnettomuudet sun muut.
kuten nyt esim. noissa lasten hukkumistapauksissa on jutut menneet kyllä niin yli.
Mun mielestä kyse ei ole siitä, että luulaan olevan parempi. Vaan siitä, että toiset eivät vahdi lapsiaan ja toiset vahtii.
juuri tuota tarkoitin. ARGH!!! kun luullaan että se oma vahtiminen on jotenkin parempaa kuin sillä onnettomalla äidillä jonka lapsi hukkui. se luulo ettei meille voi käydä noin koska olenhan parempi vahtimaan lapsiani kuin ne joiden lapsille sattuu jokin onnettomuus.
Ja minä en puhunut siitä, että luullaan olevan parempia, kun toiset äidit, kun niille tapahtuu ja toisille ei. VAAN, siitä, että toiset vahtii ja toiset ei. Tapahtui onnettomuuksia tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mä en ymmärrä miksi mä käyn koko palstalla????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mä en ymmärrä miksi mä käyn koko palstalla????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Ihmettelen tätä negatiivista ilmapiiriä juurikin niiden tylyttäjien suunnalta. Pelkkää ilkeilyä ja v*ttuilua. Ei voi ihmisellä olla asiat hyvin, kun aletaan lyömään lyötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja valdemaria:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Alkuperäinen kirjoittaja valdemaria:Ja tätä, että menee OT:ksi...![]()
SELEVÄ
Tää oli huumoria.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Ja just toi mustavalkoisuus..ääripäästä toiseen aivanku siinä välimaastos ei oo mitääjoko tai
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja ev:mä ihmettelen sitä kuinka moni luulee olevansa jotenkin parempi kuin muut. luulot on todella korkeella. luullaan ettei omalle kohdalle voi sattua onnettomuuksia koska ollaan niin perkeleen täydellisiä että voidaan välttää kaikki vahingot, onnettomuudet sun muut.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Sitäki mie jaksan ihmetellä miksi jotku, jotka ei halua jonku tietyn nimimerkin kirjotuksia lukea, silti lukkee ne ja käy voivottelemassa ko ei kiinnosta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Sitäki mie jaksan ihmetellä miksi jotku, jotka ei halua jonku tietyn nimimerkin kirjotuksia lukea, silti lukkee ne ja käy voivottelemassa ko ei kiinnosta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä ei mee jakeluun:en ymmärrä Ewiä! mikä se on? onko se todelline? oottaako se oikeastri kaksosia? vai vetääkö se meitä höplästä? ei kai kukaan jaksa loputtomiin keksiä juttuja vai jaksaako?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja tämä ei mee jakeluun:en ymmärrä Ewiä! mikä se on? onko se todelline? oottaako se oikeastri kaksosia? vai vetääkö se meitä höplästä? ei kai kukaan jaksa loputtomiin keksiä juttuja vai jaksaako?
nosto? osaako kukaan sanoa tähän mitään?