G: Mitä ette ymmärrä tällä palstalla?Ihmettelette tai jotain muuta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
mä ihmettelen sitä kuinka moni luulee olevansa jotenkin parempi kuin muut. luulot on todella korkeella. luullaan ettei omalle kohdalle voi sattua onnettomuuksia koska ollaan niin perkeleen täydellisiä että voidaan välttää kaikki vahingot, onnettomuudet sun muut.

kuten nyt esim. noissa lasten hukkumistapauksissa on jutut menneet kyllä niin yli.

Mun mielestä kyse ei ole siitä, että luulaan olevan parempi. Vaan siitä, että toiset eivät vahdi lapsiaan ja toiset vahtii.

juuri tuota tarkoitin. ARGH!!! kun luullaan että se oma vahtiminen on jotenkin parempaa kuin sillä onnettomalla äidillä jonka lapsi hukkui. se luulo ettei meille voi käydä noin koska olenhan parempi vahtimaan lapsiani kuin ne joiden lapsille sattuu jokin onnettomuus.

Ja minä en puhunut siitä, että luullaan olevan parempia, kun toiset äidit, kun niille tapahtuu ja toisille ei. VAAN, siitä, että toiset vahtii ja toiset ei. Tapahtui onnettomuuksia tai ei.

Ihmettelen tätä negatiivista ilmapiiriä juurikin niiden tylyttäjien suunnalta. Pelkkää ilkeilyä ja v*ttuilua. Ei voi ihmisellä olla asiat hyvin, kun aletaan lyömään lyötyä.

mä ihmettelen sitä kuinka moni luulee olevansa jotenkin parempi kuin muut. luulot on todella korkeella. luullaan ettei omalle kohdalle voi sattua onnettomuuksia koska ollaan niin perkeleen täydellisiä että voidaan välttää kaikki vahingot, onnettomuudet sun muut.

kuten nyt esim. noissa lasten hukkumistapauksissa on jutut menneet kyllä niin yli.

Mun mielestä kyse ei ole siitä, että luulaan olevan parempi. Vaan siitä, että toiset eivät vahdi lapsiaan ja toiset vahtii.

juuri tuota tarkoitin. ARGH!!! kun luullaan että se oma vahtiminen on jotenkin parempaa kuin sillä onnettomalla äidillä jonka lapsi hukkui. se luulo ettei meille voi käydä noin koska olenhan parempi vahtimaan lapsiani kuin ne joiden lapsille sattuu jokin onnettomuus.

Ja minä en puhunut siitä, että luullaan olevan parempia, kun toiset äidit, kun niille tapahtuu ja toisille ei. VAAN, siitä, että toiset vahtii ja toiset ei. Tapahtui onnettomuuksia tai ei.

no sittenhän me puhuttiin täysin eri asioista, eikös.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mä en ymmärrä miksi mä käyn koko palstalla???? :o

Kai multa sitten puuttuu se surullisen kuuluisa elämä.

Niinpä, tätä olen minäkin nyt meittinyt, on se kumma kun kesälomansa täällä kuluttaa..no kohta alkaa työt ja se oikee elämä...ja mie oon täällä palstalla pyörinyt jo kauan, kauan....ilkeenkö edes myöntää kui monta vuotta..noloo...

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Ihmettelen tätä negatiivista ilmapiiriä juurikin niiden tylyttäjien suunnalta. Pelkkää ilkeilyä ja v*ttuilua. Ei voi ihmisellä olla asiat hyvin, kun aletaan lyömään lyötyä.

tätä justiinsa!
valvoin taas eilen aamuyöhön asti ja mietin, että miten tässä nyt sitten pitäs tehdä, kun oltiin ilkeitä eikä yhtään voitu ymmärtää tai edes yritetty ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Ja just toi mustavalkoisuus..ääripäästä toiseen aivanku siinä välimaastos ei oo mitää :o joko tai

Joo, niinku esimerkiks joko 30 asteen helle tai 30 asteen pakkanen. Mitään välimuotoja ei ole.

Sitä, että tietyt ihmiset jatkaavat ketjusta toiseen inttää inttämästä päästyäänkin ilman että sillä olisi mitään järkevän oloista tarkoitusta tai seurausta.

Sitä, että jos jonkun lapsi kuolee, ja siitä uutisoidaan iltapäivälehdissä, niin porukalla on joku tarve täällä tuomita vanhemmat tai muut hoitajat/huoltajat tietämättä tilanteesta tai tapauksesta sen syvemmin.

Onneksi sinä vahdit silmät herkeämättä

Eniten mä olen ollut suu auki, kun olen ihan ystävällisesti vastannut jollekin, yrittänyt auttaa tai ollut samaa mieltä kirjoittajan kanssa, niin tämä kyseinen kirjoittaja hyökkää minua vastaan. Ihan kuin olisin ilkeillyt. Jotkut näemmä onnistuvat lukemaan ilkeilyä melkein mihin tahansa viestiin. Luulin olevani jotenkin kamalan epäselvä, mutta tuskin kuitenkaan, kun kukaan (siis ei yksikään) muu samassa ketjussa ei ymmärtänyt minua väärin.

Se ihmetyttää siis melkoisesti, mutta kai jotkut näkevät syystä tai toisesta ilkeilyä melkein missä vaan. Näitä pari kertaa kokeneena en oikeastaan enää ihmettele, miten normaalissakin elämässä törmää, joskus ihmisiin, joita vastaan kaikki muut aina ovat.

en ymmärrä Ewiä! mikä se on? onko se todelline? oottaako se oikeastri kaksosia? vai vetääkö se meitä höplästä? ei kai kukaan jaksa loputtomiin keksiä juttuja vai jaksaako?

Alkuperäinen kirjoittaja tämä ei mee jakeluun:
en ymmärrä Ewiä! mikä se on? onko se todelline? oottaako se oikeastri kaksosia? vai vetääkö se meitä höplästä? ei kai kukaan jaksa loputtomiin keksiä juttuja vai jaksaako?

nosto? osaako kukaan sanoa tähän mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä ei mee jakeluun:

nosto? osaako kukaan sanoa tähän mitään?

mulla on menny koko juttu ohi...

Yhteistyössä