G: Mistä kotoisin ja mihin olet päätynyt?

millipilli
Nokialla syntynyt, lyhyen mutkan tein Helsinkiin ja nyt asun kolmen kilometrin päässä synnyinkodista.

Ei kun hitsi... synnyinkotiin tästä on varmaan kilometri, mutta siihen oikeaan lapsuudenkotiin (jossa asuin melkein 20 vuotta) on se kolme kilsaa
 
mammamia
no päädyin kodista 15 km päähän, eka pääsin jo 30 mutta niin vaan tänne nyt jouduin lähemmäs, ja ihana kotikin rakennettiin joten tänne sitten jämähdettiin.
Joskus ole suuret haaveet mutta sitten ne haaveet muuttui ja tää paikka muuttuikin toteutuneeksi haaveeksi...
 
Asun samalla paikkakunnalla mistä olen kotoisinkin. Ja vielä lapsuudenkodissakin...
muoks. olen asunut kyllä välillä Espoossa ja Helsingissä, että on sitä muutakin kierretty ku naapurin tahkoa.... ;)
 
Turussa syntynyt (Heidekenillä, kuten kaikki kunnon turkulaiset). Paimiossa asuin 10 kk, Turkissa useamman vuoden, Turkuun palasin melkein 6 v sitten ja täällä pysytään tai sitten ei :D. Eli jos Suomeen jäädään, niin jäädään Turkuun, mutta ulkomaille muutto olisi myös erittäin jees =)

Meiltä on lapsuudenkotiini (siihen, missä asuin ikävuodet 6-19) ehkä kaksi kilsaa, ja synnyinkotiini puolisentoista kilsaa :)
 
Finttu
Mä asun mun miehen kanssa tällä hetkellä mun lapsuudenkodissa ja luultavasti asutaan lopun ikäämme. Ostettiin tää nelisen vuotta sitten ja odotellaan neljättä polvea tähän pirttiin (tän on mun pappa ja mummu rakentanu joskus sodan jälkeen).
 
Turusta kotoisin ja Turussa asun taas, tosin olen asunut Jämsässä, Jämsänkoskella, Salossa, Halikossa, Mynämäellä, Nousiaisissa, Koski tl:ssä, Raisiossa, Liedossa, Paimiossa, Velkualla, Karijoella, Teuvalla, Kristiinankaupungissa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Turusta kotoisin ja Turussa asun taas, tosin olen asunut Jämsässä, Jämsänkoskella, Salossa, Halikossa, Mynämäellä, Nousiaisissa, Koski tl:ssä, Raisiossa, Liedossa, Paimiossa, Velkualla, Karijoella, Teuvalla, Kristiinankaupungissa :snotty:
Vau...
:whistle:
 
Turkilmas
Harjunpäästä lähtöisin. Välissä asuttiin Porissa ja siellä ehkä tsiljoonassa paikassa. Sitten takas Harjunpäähän, sieltä Ulvilaan, sieltä takas Poriin, Porista muutin Turkuun ja Turusta tänne kupeeseen.

Pisin aika mitä olen missään asunut, on nyt täällä. Eli vähän yli 4 vuotta ollaan tässä asustettu.
 

Yhteistyössä