Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 17:57 Itku tuli kirjoitti:Jos kysymykseen äitienpäivän vietosta saa ensin vastaukseksi"en jaksa tehdä mitään, voithan sinä mennä mihin haluat". Ja sitten kun sanon että käytiinhän me viime vuonnakin ulkona syömässä, kuulen lopulta että "haista p.aska". :'(
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 17:59 Perskutarallaa kirjoitti:Se, että mitä tahansa toinen teki niin otti aivoon
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:01 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 17:59 Perskutarallaa kirjoitti:Se, että mitä tahansa toinen teki niin otti aivoon
oli kuin suustani :/
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:13 Tämätyttö kirjoitti:Kun ei ole enää mitään tunteita, ei vihaa eikä rakkautta eikä mitään siltä väliltä, alkaa suhde olla koko lailla finaalissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:15 PulttiBois kirjoitti:kamala löytää itsestään noita ajatuksia joita täällä mainittu..
:/
mikälie vaihe taas mullakin.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:18 mustikkatassu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:15 PulttiBois kirjoitti:kamala löytää itsestään noita ajatuksia joita täällä mainittu..
siis eikä :/ ettekös te yritä vauvaa tehdä??minä oon vissiin sit taas tipahtanu kyydistä...
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:23 PulttiBois kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:18 mustikkatassu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:15 PulttiBois kirjoitti:kamala löytää itsestään noita ajatuksia joita täällä mainittu..
siis eikä :/ ettekös te yritä vauvaa tehdä??minä oon vissiin sit taas tipahtanu kyydistä...
ehkäpä siksi juuri kaikenlaista ajattelenkin samalla kun vauvaa kuumeilen ja km mielessä :/
väsynyt olen kanssa ollut ja kipeä nyt yli viikon.. \|O
Kun yksin on hauskempa ja mukavampa kun toisten seurassa.opcorn:
Ei kiinnosta olla eedes toisten seurassa, puhumatta seksista! hyyi
Samantekevä mitä hän tekee tai kenen kanssa. Kunhan ei ole vieressä. :stick:
Suorastaan toivoisi, että tapahtuisi jotain, että tää tilanne loppuisi jollaan tavalla, koska itsella ei taida olla rohkeutta tai pokka lopettaa sen.
Välillä tekisi mieli huuuda ja päästä pois. |O
Tsempia ja jaksamistä.![]()