G: mistä tietää että suhde vetelee viimeisiään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
onko jollain kokemusta mikä herätti että suhde on nyt tässä ja aika katsoa toisiin suuntiin molempien :/
oliko lapsia ja miten tulevaisuuden kanssa, palasitteko yhteen vielä?
:ashamed:

Jos kysymykseen äitienpäivän vietosta saa ensin vastaukseksi"en jaksa tehdä mitään, voithan sinä mennä mihin haluat". Ja sitten kun sanon että käytiinhän me viime vuonnakin ulkona syömässä, kuulen lopulta että "haista p.aska". :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 17:57 Itku tuli kirjoitti:
Jos kysymykseen äitienpäivän vietosta saa ensin vastaukseksi"en jaksa tehdä mitään, voithan sinä mennä mihin haluat". Ja sitten kun sanon että käytiinhän me viime vuonnakin ulkona syömässä, kuulen lopulta että "haista p.aska". :'(

:hug:

mä tiedän ettei mies muista mitenkään huomenna mua. ei se loppu niittiä tee vaan alkaa vaan tää koko juttu olemaan historiaa pian :ashamed:

Se, että mitä tahansa toinen teki niin otti aivoon ja oli aina parempi kun ei ollut edes kotona. Välitän omalla tavallani vielä lasten isästä, tulevaisuus on avoin miten käy...Nyt ainakin erillään. Lasten isä tosin rakastaa vielä mua, itse vaan en...tai en tiedä...eli en...

Miehen naama ärsytti, kaikki mitä se teki ärsytti. Ne pienet jutut mitkä ennen oli miehessä hauskoja, ärsytti. Toisen hyväksi/puolesta ei huvittanut tehdä enää mitään. Ajatus yhdessäolemisesta läpi ikuisuuden ei todellakaan ollut enää pyrkimyksenä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:15 PulttiBois kirjoitti:
kamala löytää itsestään noita ajatuksia joita täällä mainittu..
:/
mikälie vaihe taas mullakin.. :ashamed:

siis eikä :/ ettekös te yritä vauvaa tehdä??minä oon vissiin sit taas tipahtanu kyydistä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:18 mustikkatassu kirjoitti:
\

siis eikä :/ ettekös te yritä vauvaa tehdä??minä oon vissiin sit taas tipahtanu kyydistä...

ehkäpä siksi juuri kaikenlaista ajattelenkin samalla kun vauvaa kuumeilen ja km mielessä :/
väsynyt olen kanssa ollut ja kipeä nyt yli viikon.. \|O

Minä huomasin siitä, etten enää odottanut miestä kotiin, oikein toivon ettei tulisikaan. Mulle oli enää aivan sama mitä hän teki, toivoin, että lähtispä kavereilleen ettei mun tarttenu katella sitä.

se on niin että kun ei enää kiinnostaa edes tietää että mitä toinen tekee tai minne menee. Kun ei ole enää tunteita, ei mitään tunteita, tyhjää vaan ja toisen kosketuskin alkaa inhottamaan, siitä tiedät että nyt ei ole kaikki niinkuin pitäisi. Toinen tuntuu niin vastenmieliseltä. Se on kamalaa mutta jos noin on niin turha jatkaa, edes lasten takia. Siinä loukkaa toista...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:23 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:18 mustikkatassu kirjoitti:
\

ehkäpä siksi juuri kaikenlaista ajattelenkin samalla kun vauvaa kuumeilen ja km mielessä :/
väsynyt olen kanssa ollut ja kipeä nyt yli viikon.. \|O

toivottavasti ohimenevä vaihe ja onnea yritykseen ja yritä saada levättyä :hug:

Kun yksin on hauskempa ja mukavampa kun toisten seurassa. :popcorn:
Ei kiinnosta olla eedes toisten seurassa, puhumatta seksista! hyyi :D
Samantekevä mitä hän tekee tai kenen kanssa. Kunhan ei ole vieressä. :stick:
Suorastaan toivoisi, että tapahtuisi jotain, että tää tilanne loppuisi jollaan tavalla, koska itsella ei taida olla rohkeutta tai pokka lopettaa sen.
Välillä tekisi mieli huuuda ja päästä pois. |O

Tsempia ja jaksamistä. :)

Kun yksin on hauskempa ja mukavampa kun toisten seurassa. :popcorn:
Ei kiinnosta olla eedes toisten seurassa, puhumatta seksista! hyyi :D
Samantekevä mitä hän tekee tai kenen kanssa. Kunhan ei ole vieressä. :stick:
Suorastaan toivoisi, että tapahtuisi jotain, että tää tilanne loppuisi jollaan tavalla, koska itsella ei taida olla rohkeutta tai pokka lopettaa sen.
Välillä tekisi mieli huuuda ja päästä pois. |O

Tsempia ja jaksamistä. :)

Joskus tuntunut itseltä samalta, varsinkin jos on ns. sukset kovastikin ristissä puolison kanssa. Toistaiseksi eivät ole koskaan jatkuneet kovin pitkään, eli yli päästy, mutta ehkä joku päivä ei enää pääsekkään..

Yhteistyössä