G: Missä maissa haluaisit käydä?

Minä haluaisin käydä ainakin seuraavissa:
Tonga, Kiina, Japani, Iran, Azerbaidzhan, Ghana, Etelä-Afrikka, Zimbabwe, Uruguay, Argentiina, Yhdysvallat, Venäjä ja Norja.

Osaan maista olen halunnut matkustaa jo pidempään, joihinkin olen haaveillut matkustavani jo lapsesta asti, ei vain ole tähän päivään asti tullut sopivaa tilaisuutta matkustaa.
 
Mauritius (vai kuuluuko se johonki..? No joka tapauksessa ihan oma paikkansa..)
Yhdysvallat
Kanada
Ranska, Saksa, Sveitsi, Itävalta, ne vois sisältyä samaan matkaan.
Espanja, Portugali.

Itään päin ei juuri kiinnosta... Ehkä menisin Japaniin jos ois pakko jonneki sinnepäin.
 
"vieras"
Sori mutta mitä helvettiä joku näkee Azerbaidzanissa tai Zimbabwessa mielenkiintoista että sinne tekee mieli matkustaa? Intiakin on maailman suurin likatunkio ja kaatopaikka jonne laskeutuminen edes välitankkausta varten oksettaa.
 
"pöh"
[QUOTE="vieras";25107804]Sori mutta mitä helvettiä joku näkee Azerbaidzanissa tai Zimbabwessa mielenkiintoista että sinne tekee mieli matkustaa? Intiakin on maailman suurin likatunkio ja kaatopaikka jonne laskeutuminen edes välitankkausta varten oksettaa.[/QUOTE]

Aika suppea näkemys sulla Intiasta.
 
[QUOTE="vieras";25107804]Sori mutta mitä helvettiä joku näkee Azerbaidzanissa tai Zimbabwessa mielenkiintoista että sinne tekee mieli matkustaa? Intiakin on maailman suurin likatunkio ja kaatopaikka jonne laskeutuminen edes välitankkausta varten oksettaa.[/QUOTE]

Intiahan on valtava maa, jossa on vaikka mitä nähtävää ja erilaisia ilmastovyöhykkeitäkin. Itse haluaisin käydä ainakin Keralassa sekä lisäksi Delhissä, Mumbaissa ja Agrassa. Minua myös kiinnostaa intialainen kulttuuri ja hindulaisuus. Zimbabwessa haluaisin käydä katsomassa Victorian putouksia tai oikeastaan ne voisi kyllä katsoa Sambian puolelta, sieltä kuulemma näkee ne paremmin. Muutenkin on jo pidempään kiinnostanut Zimbabwe, ihastuin jo nuorempana sen maan luontoon mitä nyt kirjoista ja netistä on voinut nähdä. Tosin Zimbabwe on nykyään paljon vaarallisempi maa kuin silloin aikoinaan, kun maasta kiinnostuin. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että Ghana olisi se Afrikan maa mihin ensimmäisenä matkustan. Sinne olen halunnut matkustaa jo 1990-luvun lopusta asti. Azerbaidzhan on mielestäni sen verran mielenkiintoinen maa ja esimerkiksi Baku sijaitsee Kaspianmeren rannalla niin siihen voisi yhdistää rantalomankin. Lisäksi Azerbaidzhaniin pääsee hyvin edullisesti lentämällä Riian kautta. Minua ainakin kiinnostaa enemmän erilaisemmat maat, Euroopan maissa ei ole minulle niin paljoa viehätystä, vaikka toki mielenkiintoisia nekin ovat. Nytkin lähden kohta Irlannissa käymään.
 
  • Tykkää
Reactions: versatile
"vieras"
Tiesitkö että Baku on yksi maailman saastuneimmista kaupungeista? http://www.forbes.com/2008/02/24/pollution-baku-oil-biz-logistics-cx_tl_0226dirtycities_slide_26.html Joten sinne vaan rantalomaa viettämään :D
 
"mamaa"
Melkeinpä joka paikassa. Jos rahaa olisi, ihan ekana listalla olisivat Moskova, Islanti, Kreikka ja Portugali. Ja sen jälkeen mooooonta muuta.

Matkakuume iskee, apua! Miksi tuo mun mies ei ole yhtään kiinnostunut matkustelusta? (ja joo, voihan sitä mennä yksinkin, mutta kyllähän se yhteistä taloutta hoitaessa vähän rajoittaa).
 
Haluisin käydä vaikka ja missä. Paitsi en missään rantalöhölomakohteissa. Jenkeissä ainakin olisi kiva käydä, Saksassa, Ranskassa, Kiinassa.. mutta en mä mistään sillain tosissaan haaveile, koska ei ole rahaa laittaa matkusteluun.
 
Riikka91
Nooh. Olen jo käynyt Vietnamissa, mutta..
- Japani
- Skotlanti/ Englanti
- Kotimaanmatkailu
-Uudestaan Vietnamiin <3
- Thaimaa ( tosin ei aiemmin kiinnostanut ollenkaan...)
- Venäjä.
- Amerikka
Muitapa ei nyt ole, mutta ken tietää tulevasta.
 

Yhteistyössä