Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Joo,upean näköistä seutua.Yllättävän nopeasti maa on toipunut sisällis sodasta.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Oltiin Dubrovnikissa. Tykkäsin, vaikka oli kuuma ja olin alkuraskauden pahoinvointieni kanssa siellä Mutta kivoja ihmisiä, mielenkiintoinen tosin aika surullinen lähihistoria, upeat maisemat ja upea vanhakaupunki! Piipahdettiin myös Montenegrossa ja Bosniassa retkillä, suosittelen!Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Mitä tykkäsit Kroatiasta?Hinkuan sinne kovasti :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Viimeksi oltiin Kroatiassa, seuraavaksi Wieniin, Itävaltaan häämatkalle.
Miten kielen kanssa pärjäsitte siellä?Millä kielellä kommunikoitte?Ruokalistat?
Miksi taas Turkkiin? Mä en koskaan halua mennä kahta kertaa samaan maahan.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Turkista tultiin 2 viikkoa sitten ja Turkkiin mennään taas syksymmällä...
Jep,juuri nuo sanat halusin kuulla!Siispä Kroatiaan!Kiitos kokemuksistasiAlkuperäinen kirjoittaja ulosviskattuPhoebstaas:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Joo,upean näköistä seutua.Yllättävän nopeasti maa on toipunut sisällis sodasta.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Oltiin Dubrovnikissa. Tykkäsin, vaikka oli kuuma ja olin alkuraskauden pahoinvointieni kanssa siellä Mutta kivoja ihmisiä, mielenkiintoinen tosin aika surullinen lähihistoria, upeat maisemat ja upea vanhakaupunki! Piipahdettiin myös Montenegrossa ja Bosniassa retkillä, suosittelen!Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Mitä tykkäsit Kroatiasta?Hinkuan sinne kovasti :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Viimeksi oltiin Kroatiassa, seuraavaksi Wieniin, Itävaltaan häämatkalle.
Miten kielen kanssa pärjäsitte siellä?Millä kielellä kommunikoitte?Ruokalistat?
Me pärjättiin ihan englannilla tosi hyvin, sitten parilla sanalla paikallista ja pantomiinilla
Ruokalista oli monessa paikassa englanniksi.
Ole hyvä vain, ja hyvää matkaa! Muista maistaa ilmakuivattua kinkkua, nam. Vaikka pitsan päällä jos ei muutenAlkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Jep,juuri nuo sanat halusin kuulla!Siispä Kroatiaan!Kiitos kokemuksistasi
Ilman muuta,paikalliset herkut on aina pakko testataAlkuperäinen kirjoittaja ulosviskattuPhoebstaas:Ole hyvä vain, ja hyvää matkaa! Muista maistaa ilmakuivattua kinkkua, nam. Vaikka pitsan päällä jos ei muutenAlkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Jep,juuri nuo sanat halusin kuulla!Siispä Kroatiaan!Kiitos kokemuksistasi
Alkuperäinen kirjoittaja loira:Miksi taas Turkkiin? Mä en koskaan halua mennä kahta kertaa samaan maahan.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Turkista tultiin 2 viikkoa sitten ja Turkkiin mennään taas syksymmällä...