G: missä järjestyksessä parisuhteessa seuraavat asiat?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Yz
Seksin aloittamisen jälkeen kyllästyin ramppaamaan kotini ja tyttöystäväni kodin väliä ja muutimme yhteen. Aikanaan hän kosi minua, eikä se ollut mikään tyhjänpäiväinen "ihqua pitää kihlasormuksia"-kosinta, vaan avioliittoon tähtäävä esisopimus. Saman vuoden puolella menimme naimisiin. Lasta yritimme tuloksetta pari vuotta, mutta lapsettomuushoidoista oli heti apua ja nyt meillä on niitä kaksi.
 
On se autokin koeajettava ennen ostoa.. Siis te, jotka ette oo harrastaneet seksiä ennen kihloja/naimisiin menoa, niin kauan te ootte olleet yhdessä ennen noita tapahtumia? Ja minkä ikäsiä ootte olleet? Me kun mentiin naimisiin, kun oltiin yhdessä oltu 7 vuotta, et ei ihan toimis meillä.
Uskontoasiat on kyl sit eri luokkaansa ja sit jos ollaan tosi nuoria, kun alotellaan seurustelemaan..
No meillä oli niin että seursteltiin 2v ->kihloihin, 2v. ->naimisiin, yhteenmuutto, seksi-> 2v lapsi syntyi. Ja juu uskon takia näin ja ihan toimii kun kerran mlemmilla sama asenne asioihin ja samat odotukset toiselta. Alettiin seukkaa minä 16 ja mies 17, ja olihan se aluks vaikeaa olla tekemättä mitään mutta kun molemmat on samaa mieltä asiasta niin kyllä se onnistuu. Eipä se seurustelu mullakaan onnistunut aiemmin ei uskovaisten kanssa. Tai onnistu vähän aikaa mutta siihen se tyssäs. Ja onnellinen oon näin. Ja on meilläkin miehen kans eri "mieltymykset" seksin suhteen mutta kun molemmat päättävät että parisuhteen eteen tehdään töitä niin myös seksin eteen tehdään töitä, ja molemmat saa mitä haluaa ;)
 
Yz
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22332538:
Meidän uskonnossamme on ihan normaalia, että lapsi syntyy ennen seksin harrastamista.
Se käy myös ilman uskonnollistakin selitystä. Oletetaanpa, että pariskunta haluaa erityisen platonisen suhteen, jossa ei ole mitään seksuaalista, mutta he haluavat kuitenkin vauvan. Mikä neuvoksi? Lesboille tuttu ns. muumimukimenetelmä, eli mies ruikkaa siemenet kuppiin ja vetää ruiskuun, jolla nainen ruikkaa ne sisälleen.
 

Yhteistyössä