G: missä järjestyksessä parisuhteessa seuraavat asiat?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
seksi, yhteen muutto,kihlat, raskaaksi tulo, naimisiinmeno, lapsen syntymä.
Mulla ei olis tullut mieleenkään alottaa millään muulla noista.. mut naimisiin asti ois tietty voitu ehtiä ennen raskauttakin :p
 
e
Mulla on takana vasta seksi ja yhteenmuutto, siinä järjestyksessä.

Ihanteellinen järjestys olisi mielestäni:
Seksi, yhteen muutto, kihlat, naimisiin meno, raskaaksi tulo, lapsen syntymä. (Mitenköhän lapsen syntymä vois muuten tulla ennen raskaaksi tuloa :DDD)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mulla on takana vasta seksi ja yhteenmuutto, siinä järjestyksessä.

Ihanteellinen järjestys olisi mielestäni:
Seksi, yhteen muutto, kihlat, naimisiin meno, raskaaksi tulo, lapsen syntymä. (Mitenköhän lapsen syntymä vois muuten tulla ennen raskaaksi tuloa :DDD)
ei mitenkään mut voihan siihen väliin tulla vaikka yhteen muutto, kihlat ja naimisiin meno...
 
mnj
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja mnj:
1.avioliitto
2.kihlat
3.yhteenmuutto
4.syntymä
5. raskaaksi tulo
6.seksi

No ei vaan.. leikki sikseen.

meni siis näin

seksi
yhteenmuutto
seksi
seksi
kihlat
seksi
seksi
raskaaksi tulo
avioliitto
lapsen syntymä :D
ja siihen loppui seksi :D ?
Jotakuinki niin, joo.. :D

Mutta hei, naimisis ollaan edelleen. Tosta ap:n listasta puuttu avioero ihan vallan, se huvitti mua.. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kihlat, raskaaksi tulo, naimisiin meno, seksi, lapsen syntymä, yhteen muutto?

tässä nyt sekalainen järjestys. missä järjestyksessä teillä on nämä toteutunut? olisitko halunnut jotkut asiat toisin päin?
seksi, kihlat, yhteenmuutto, naimisiinmeno, raskaaksi tulo, lapsen syntymä
Ihan hyvä näin. Mutta ehkä tavallaan kivempi olisi ollut kihlat, naimisiinmeno+yhteenmuutto+seksi, raskaaksi tulo ja lapsen syntymä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kihlat, raskaaksi tulo, naimisiin meno, seksi, lapsen syntymä, yhteen muutto?

tässä nyt sekalainen järjestys. missä järjestyksessä teillä on nämä toteutunut? olisitko halunnut jotkut asiat toisin päin?
lisään alkuun seurustelun sitten kihlat, avioliitto, seksi, raskaus ja lapsen syntymä...16 avioliittovuotta täynnä <3

onnistunut järjestys :)
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kihlat, raskaaksi tulo, naimisiin meno, seksi, lapsen syntymä, yhteen muutto?

tässä nyt sekalainen järjestys. missä järjestyksessä teillä on nämä toteutunut? olisitko halunnut jotkut asiat toisin päin?
Yhteenmuutto ja seksi tuli käsi kädessä koska muutimme samantien yhteen,
kihlat,
raskaus ja lapsen syntymä ja
sitten avioon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kihlat, raskaaksi tulo, naimisiin meno, seksi, lapsen syntymä, yhteen muutto?

tässä nyt sekalainen järjestys. missä järjestyksessä teillä on nämä toteutunut? olisitko halunnut jotkut asiat toisin päin?
Seksi
Yhteenmuutto
Kihlat
Raskaus
Syntymä
Raskaus
Syntymä
Naimisiin
Raskaus
Syntymä.. :D

 
Seksi, raskaaksitulo, yhteenmuutto, kihlat, lapsen syntymä, ero.

Mä en voisi muuttaa yhteen, kihlautua tai mennä naimisiin ennen seksiä. Kyllä mä haluan tietää minkälaasta se seksi toisen kanssa on ennen kuin otetaan mitään isoja askeleita.
 
Katriina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kihlat, raskaaksi tulo, naimisiin meno, seksi, lapsen syntymä, yhteen muutto?

tässä nyt sekalainen järjestys. missä järjestyksessä teillä on nämä toteutunut? olisitko halunnut jotkut asiat toisin päin?
Seksi, yhteenmuutto, kihlat, raskaaksitulo, lapsen syntymä, naimisiinmeno. Olisin halunnut mennä naimisiin ennen raskaaksituloa ja lapsen syntymää, mutta koska sain hedelmällisyyttä heikentävän diagnoosin, päätimme antaa lapselle luvan tulla ennen häitä. Ja hän tuli.
 
kysympävaan
[quote="häh"

Alkaako kaikilla nykyään oikeesti seksistä?!

Meillä oltiin perinteisiä: kihlat, naimisiin meno, yhteen muutto, seksi, raskaaksi tulo, lapsi

Toimii se tämä vanhakin malli.[/quote]

Minuakin hämmästyttää, että kaikilla alkaa tosiaan seksistä. Niin tosin alkoi meilläkin.
Mutta ootteko te häh jotain uskovaisia, tulee kysymys pakostakin mieleen, kun olette harrastaneet seksiä vasta naimisiinmenon jälkeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kihlat, raskaaksi tulo, naimisiin meno, seksi, lapsen syntymä, yhteen muutto?

tässä nyt sekalainen järjestys. missä järjestyksessä teillä on nämä toteutunut? olisitko halunnut jotkut asiat toisin päin?
Seksi, yhteen muutto, raskaaksi tulo, lapsen syntymä, raskaaksi tulo, naimisiin meno, lapsen syntymä... Yhtä tuloa ja menoa koko homma :D Kai tuo on ollut ihan hyvä järjestys. Niin se vaan meni, mitäs sitä enää pohtimaan.
 

Yhteistyössä