G:Missä ja millä tavalla tapasit nykyisen puolisosi?

  • Viestiketjun aloittaja kristallihippu
  • Ensimmäinen viesti
"pieras"
vastasin yhteen ilmoitukseen netin sinkkupalstalla 14 vuotta sitten.
Sitten sähköposteilimme muutaman kk, sitten tapailimme vähän aikaa ja sitten vähän nopeammin kuin olin suunnitellut, muutin häne kämppäänsä.
Kukaan mitään kosinu, kunhan sovittiin, kun oltiin talo jo ostettu ja lasta tehtiin...
 
skhgf
Limudiskossa tapasimme ja jompikumpi haki toista tanssimaan. Biisin kyllä muistan ja niin muistaa miehenikin. Olimme tuolloin 13-vuotiaita. Ei se tuon jälkeen ihan yhtä soittoa jatkunut, mutta emme me toisistamme erossakaan osanneet olla. Kosinta tapahtui 5 vuotta myöhemmin ja nyt olemme olleet naimisissa reilut 13 vuotta.
 
Baarissa tavattiin. Mies tanssi mua kohti (tai no pomppi tai jotenkin huojui hypähdellen) ja mä toiselta puolen lattiaa tanssahtelin (kännisen Sexy Baben parhaat moovit näyttäen) miestä kohti ja me kohdattiin ja alettiin suudella kiihkeästi (niiiiiin noloa mä tiedän). En muista miten numerot vaihtui, aamulla tuli viesti " mikä sun nimi on".

Muutama vuosi myöhemmin kysyin pitäiskö mennä naimisiin ja mies sanoi et "vaikka".

Elämäni on täynnä romantiikkaa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: ooooo
näin
Asuttiin ekaks samassa talossa ja mies oli jo silloin ihastunut kun pihalla törmättiin, mutta ei saanut suutaan auki. Kaverini tunsi sen ja soitti sille kun tarvitsin apua yhdessä asiassa.

Oltiin kavereita 10 vuotta kunnes mies sai suunsa auki. Nyt kihloissa ja yhteinen lapsi.
 
Baarissa tavattiin. Mies tanssi mua kohti (tai no pomppi tai jotenkin huojui hypähdellen) ja mä toiselta puolen lattiaa tanssahtelin (kännisen Sexy Baben parhaat moovit näyttäen) miestä kohti ja me kohdattiin ja alettiin suudella kiihkeästi (niiiiiin noloa mä tiedän). En muista miten numerot vaihtui, aamulla tuli viesti " mikä sun nimi on".

Muutama vuosi myöhemmin kysyin pitäiskö mennä naimisiin ja mies sanoi et "vaikka".

Elämäni on täynnä romantiikkaa :heart:
Hahah tää oli suloinen :D
 
"O.o"
Baarissa tavattiin. Mies tanssi mua kohti (tai no pomppi tai jotenkin huojui hypähdellen) ja mä toiselta puolen lattiaa tanssahtelin (kännisen Sexy Baben parhaat moovit näyttäen) miestä kohti ja me kohdattiin ja alettiin suudella kiihkeästi (niiiiiin noloa mä tiedän). En muista miten numerot vaihtui, aamulla tuli viesti " mikä sun nimi on".

Muutama vuosi myöhemmin kysyin pitäiskö mennä naimisiin ja mies sanoi et "vaikka".

Elämäni on täynnä romantiikkaa :heart:

Täältähän löytää yhtä romanttisen taustan omaavia ku itekki.
Meillä siis mies "iski" mut baaritiskiltä, tarjosi juotavan kun olin yksin ollessani niin reppanan näköinen. Siitä sitte samalle tielle läksittiin.
Koskinta meillä oli 3vuoden yhdessä olon jälkeen sellanen että mies kysäs, "pitäskö se meijänki mennä kihloihi ku muukki mennee?" totesin että samapa tuo
 
njp
Ekan kerran tavattiin opiskelijaristeilyllä erittäin kummallisissa olosuhteissa ja heti vuoden päästä tavattiin sattumalta uudelleen, opiskelijabileissä jälleen. Mies kosi eräänä juhannusaamuna pahassa krapulassa. Mietin siinä, että kun siinäkin tilanteessa tunsin, että haluan olla juuri hänen kanssaan, niin kyllä sen täytyi olla todellista rakkautta. Kesällä tulee jo 10-vuotishääpäivä.
 
Yläasteella, seiskan ja kasin välisenä kesänä. Mies meni ysille. Kyllähän mä hänet ennestään tiesin, koulun bändin kitaristi, se niiteissä ja buutseissa kulkeva cool pitkätukka. Vuosi oli -85. 5 vuotta myöhemmin muutettiin yhteeen, 6 vuotta myöhemmin syntyi eka lapsi, 8 vuotta myöhemmin sanottiin tahdon. Sen jälkeen syntyi vielä 2 lasta, neljäs menetettiin. Miehestä tuli isona muusikko, mulla on oikea työ ;-) jos ei ihmeitä tapahdu niin eiköhän me aikanaan rollaattoreilla köpötellä tuota kotikatua rinnakkain
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29365823:
Paikallis pubissa.Eka iltana juteltiin henkeviä omistä elämistämme,tilanteista joissa olimme.Seuraavana viikonloppuna tavattiin samassa paikassa,saatiin idea ja lähdettiin Kimmeliin...
6.12.2013 mentiin kihloihin.
Onnea tuoreista kihloista :)
 
"epa"
Menin puistoon tapaamaan kaveriani, kun mieheni tuli luokseni ja tokaisi, että harvoin näin kauniita naisia näkee. Siinä sitten jutusteltiin, vaihettiin numeroita ja myöhemmin tapailtiin ystävämielessä. Ystävystyimme todella nopeasti ja parin viikon jälkeen ensitapaamisestamme mies kertoi tunteistaan. Ja kuinka naurettavaa se olikin, niin suostuin :D Mutta onneksi niin tein sillä muuten katuisin näiden vuosien jälkeen todella paljon!
 
ex-aspa
Työpaikallani, mies tuli asiakkaaksi ja pyysi ajelulle. Ei ollu ensimmäinen eikä viimeinen, mutta ainut joka antoi numeronsa.
Samalla ajelulla vielä nytkin, reilut 2 vuotta myöhemmin.
Kosintaa ei ole ollut, eikä tule, mutta naimisiin menosta sovittiin kun oltiin tunnettu 2viikkoa.
 
"sommarcat"
Olin ystävälle kuskina, kun hän välttämättä halusi päästä baariin vanhoille asuinseuduille pikkukylään. Mies ja hänen kaverit olivat kiinnittäneet minuun huomiota, koska olin ns. vieras naama. Miehen kaveri tuli mulle juttelee niitä näitä. Pilkun jälkeen lähdin viemään ystäväni vanhaa tuttua kotiin (jonka tietty tää miehen seuruekin tunsi) ja kun palasin autolla pikkutieltä, niin nää santerit olivat siellä tienposkessa pysäyttämässä. Ja pyysivät mun numeroni. Mä sitten annoin ja yksi kaveri soitti siihen heti varmistaakseen onko numero oikea. Juu, en siis ollut mieheni kanssa vielä edes jutellut..
Jonkun ajan kuluttua mies soitti, vaikka olin varma, ettei sieltä mitään kuulu. Treffailtiin ja kohta takana yhdeksän yhteistä vuotta <3
 

Yhteistyössä