Minun makuuhuoneessa ja miehen työhuoneessa.
all day long 20.07.2007 #27 Tulevassa vauvan huoneessa. Sitten kun vauva syntyy, niin pitää miettiä uusi paikka. Liekö takkahuone seuraava kohde.
Tulevassa vauvan huoneessa. Sitten kun vauva syntyy, niin pitää miettiä uusi paikka. Liekö takkahuone seuraava kohde.
Miuku-Mauku 20.07.2007 #30 Meillä on tälläinen "pikkuhuone" eli pieni makuuhuone, joka toimii lähinnä romuhuoneena. Elikkäs täällä.
Meillä on tälläinen "pikkuhuone" eli pieni makuuhuone, joka toimii lähinnä romuhuoneena. Elikkäs täällä.
Smartass 20.07.2007 #31 Työhuoneessa. Toimii myös vierashuoneena. Ja mä olen tästä työhuoneesta NIIN onneliinen, kun vanhassa talossa kone oli pakko tunkea keittiön nurkkaan...
Työhuoneessa. Toimii myös vierashuoneena. Ja mä olen tästä työhuoneesta NIIN onneliinen, kun vanhassa talossa kone oli pakko tunkea keittiön nurkkaan...
pikku-lumikko 20.07.2007 #36 Kannettavan pääpaikka on makuuhuoneessa, mutta saatanpa rehata sen sohvallekkin
jonna-76 20.07.2007 #38 Tällä hetkellä makuuhuoneen sängyllä, yleensä kyllä olohuoneessa (sohvalla) :xmas:
SuperÄiti- 20.07.2007 #39 Raahattava keittiössä ja kannettava milloin missäkin, tarpeen vaatiessa vaikka vessassa
KYRSÄ 20.07.2007 #43 meil on meidän makkarissa. tääl on sänky ja tietsikkapöytä ja muuta ei sit mahdukkaan
Pinki 20.07.2007 #45 Alkuperäinen kirjoittaja Just Do It: Pöytäkone ja läppäri olkkarissa. Click to expand... sama juttu :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Just Do It: Pöytäkone ja läppäri olkkarissa. Click to expand... sama juttu :wave:
anuuu 20.07.2007 #48 Keittiön pöydällä melki aina, kannettava.. Kesällä usein myös ulkona terassilla jos on nätti sää..
Moision Musta Enkeli 20.07.2007 #49 Makkaris miehen kone mun kannettava sielä täälä ja pojalla omas huonees.
Myräkkä 20.07.2007 #50 Nyt tää on vierashuoneessa. Huomenna kuitenkin tehdään tästä huoneesta pojan huone, joten tietokone taitaa siirtyä makkariin.
Nyt tää on vierashuoneessa. Huomenna kuitenkin tehdään tästä huoneesta pojan huone, joten tietokone taitaa siirtyä makkariin.