122 neliön kerrostaloasunto vaan on sen hintainen, että äkkiä maksat saman summan pankille korkoja ja taloyhtiölle vastiketta.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olin aina kuvitellut, että asuminen pohjoisessa olisi jotenkin edullista. Mutta en kyllä ikimaailmassa maksaisi toista tonnia vuokraa 122 neliön kerrostaloasunnosta edes Hyvinkäällä. Mielluummin maksan pankille kuin vuokraisännälle.
Mun on tunnustettava, että nyt en tajunnut, mitä tarkoitit :ashamed: Siis ton tajuan, että 122 neliön kerrostaloasunnosta maksaa vuokraa hyvinkin just sen, mitä maksaisi siitä omasta asunnosta pankille ja taloyhtiölle. Ja itse siis maksan aina mieluummin omaa asuntolainaani kuin jonkun toisen asuntolainaa. Koska maksaessani omaa saan aina edes yhden neliösentin per kuukausi itselleni. Vuokralla asuessani en saa yhtikäs mitään.Alkuperäinen kirjoittaja ei ole noin yksinkertaista:122 neliön kerrostaloasunto vaan on sen hintainen, että äkkiä maksat saman summan pankille korkoja ja taloyhtiölle vastiketta.
Hyvinkäällä asumisessa pitää aina huomioida se, että jos sieltä täytyy lähteä Stadiin töihin, se on heti parisataa kuussa matkakuluja. Senkin parisataa voi käyttää asumiseen lähempänä työpaikkaa.
Tolla lyhentäsitte omaakin jo aika kivasti , varsinkin siellä pohjoisessaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kulosta kivalta mutta eristyksiä tässä ei juurikaan ole joten kaiki äänet käytävästä kuuluu siälle.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Toi on aika kivan kuulonen. Montako huoneita noihin neliöihin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Kerrostalossa 5h+keittiö122neliötä.Rovaniemi vuokralla. Vuokra 1094e. Kahdessa kerroksessa. Oma sauna ja kolme ISOA vessa ajoissa jokaisessa oma suihku
Vuokra on kyllä kauhean iso asunnonkuntoonja sijaintiin nähden, mutta isoja asuntoja ei oikeinkaupungilla ole nii se on otettava mikä löytyy
Eikö Makkaalla ole ?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä opiskelija-asunto. Ei kai täältä saunallista neliötä kovin helposti tällä hinnalla muuten saiskaan..Alkuperäinen kirjoittaja Mössö:Missä päin Espoota ja millä ootte vuokralla? Meillä myös hakusessa neliö Espoosta..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Espoo, rivitaloneliö, 96 m2, vuokra 840 sis. vesi ja autopaikka