G: Minne lomalle ensi kesänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reissulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reissulainen

Vieras
Nyt kun joulusta on päästy voikin alkaa suunnittelemaan ensi kesää :D Eli kysymys kuuluu: joko teidän perheessä on suunniteltu/ varattu matkaa ensi kesälle? Mihin menette ja kuinka kauaksi aikaa?

Itse olen kahden vaiheilla; Italiaan vai Kreikkaan, yhdeksi vai kahdeksi viikoksi. Olisi myös kiva kuulla, jos jollakin on suosituksia erityisen kivoista perhekohteista.

Heinäkuussa viikoksi Benicassimin festareille Espanjan itärannikolle, sieltä kahdeksi viikoksi Suomeen isää ja äitiä moikkaamaan, sitten viikoksi jonnekin vielä tuntemattomaan (ehkä Islanti?) ja sieltä takaisin kotiin.

Siihen se loma sitten meneekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Varmaan Kreikkaan... Lapset jää tosin kotiin kun ei oo perheloma vaan häämatka tällä kertaa :heart:

Mihin päin Kreikkaa meinasitte?

No ei olla vielä varattu kun en osaa päättää eikä noista lomista tiedä vielä... Santorinia on monet kehunu. Toisaalta Kreeta houkuttelis, toisaalta sitte joku ihan pieni kylä missä ei ois paljon muuta kuin me ja hyvää ruokaa ja aurinko :D

Santorinin auringonlasku oli kaunis ja kaikki sadat katsojat taputtivat kun aurinko katosi näkyvistä. Muuten saari on todella todella pieni ja ei pahemmin mitään näkemistä eikä tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Voi olla, että lähdetään taas Kroatian rannikolle ja käydään Sloveniassa tms. siinä samalla.

Me olemme myös lähdössä samaan suuntaan. Jatkamme Monte Negroon ja vielä vähäsen eteenpäin. Kierrämme ja kaarramme n. 5 viikkoa.
Oletteko menossa autolla?

Korkeasaari, muumimaa ja särkänniemi.. -Lasten lomatoiveet, ja ne toteutetaan.
Sitten lapset kiertoon isovanhemmille, ja suunta kohti roomaa, venetsiaa, prahaa ja budabestia. -Näin suunnitelmat menee nyt, mutta kaupungit saattaa muuttua.

kolmårdenia ollaan mietitty, ipana olis 5v kun reissuun lähdettäs.. :)
itse haluaisin käydä ähtärissä, ehkä niin et yöpyis siellä yhden yön :)
mutta ihan kotimaan matkailua sitten, ei ruotsia kauemmas jos sinnekään :D

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
kolmårdenia ollaan mietitty, ipana olis 5v kun reissuun lähdettäs.. :)
itse haluaisin käydä ähtärissä, ehkä niin et yöpyis siellä yhden yön :)
mutta ihan kotimaan matkailua sitten, ei ruotsia kauemmas jos sinnekään :D

Nää on meillä käyty, ja tuollainen 5v on onnensa kukkuloilla niin kolmårdenista kuin ähtäristäkin!

Yhteistyössä