G: Minne et missään nimessä muuttaisi? Mainitse kaupunkeja

  • Viestiketjun aloittaja Vola
  • Ensimmäinen viesti
"M33"
Ei Suomessa ole kuin pari tarpeeksi isoa kaupunkia, joissa voisin asua, ja ne ovat kaikki ihan ok. Ulkomailta esim. Moskova, Minsk ja Napoli eivät kelpaisi vaikka toki isoja ovatkin.
 
gkkk
Kouvola. Sillä on niin huono maine ja monesta eri lähteestä kuullut pelkkää negaa Kouvolasta.

Muistaakseni oli kärkisijoilla jossain rumin kaupunki-kisassa, Henkka Hyppönen haukkuu kaupunkia aina telkkarissa, Suvi mainostaa Kouvolatukkaa ja muistan aiemmassa palstakeskustelussa myös että Kouvolaa haukuttiin paljon.
 
"Malla"
Helsinki ja pääkaupunkiseutu on ehdottomasti sellasia paikkoja jonne en muuttaisi. Samoin pohjoiseenkaan en muuta. Asun pienessä kaupungissa pirkanmaalla ja tykkään kyl asua tääl =)
 
Kyllä se maailmoja mullistava ihme olisi, jos vapaaehtoisesti menisin ja muuttaisin Helsinkiin. Koen sen aivan liian metropolimaiseksi, liian mahtipontiseksi viritelmäksi itselleni :ashamed:- vaikka muutoin hieno kulttuurikaupunki onkin :).
 
reps
[QUOTE="turkulainen";30105942]Suomea jos mietitään niin en muuttaisi Hesaan, Espooseen, Vantaalle. Liian ruuhkaista ja kallista. Samaten Tampere taitaa mennä siihen kastiin.

Ouluun ja sen yläpuolelle en muuttaisi, koska: liian kylmää ja autiota.[/QUOTE]

Oulussa autiota? o_O :D Ootko sä edes koskaan käynyt siellä?
 
kouvolalainen
Siis kaikissa voisin asua. Mutta eniten ahdistaisi ehkä näissä (mutua):
Kouvola (sieltä on Kouvola-tukkakin), Pieksämäki, Joensuu.
Näin kouvolalaisena haluaisin tietää, että mikä on Kouvola-tukka, ikinä en ole moista kuullut ja olen kuitenkin lähes koko ikäni täällä asunut. Onhan tää nykyään aika ankea paikka, kun kaupunki kuihtuu, mutta toisaalta ei mulla kauheasti huonoa sanottavaa muuten ole, ihan mukava pieni kaupunki, jossa viihdyn ihan hyvin.

Itse en haluaisi muuttaa mihinkään isoon cityyn, kuten Helsinki, Vantaa, Espoo, Tampere ja Turku esimerkkinä.
 
rauhaa rakastava
En haluais muuttaa Suomen ulkopuolelle. En haluais myöskään muuttaa Helsinkiin, mutta töiden takia varmaan joskus pakko. Pidän vaan enemmän rauhasta kuin ihmisruuhkasta. Inhoan esim. sitä kun lähtee etsimään kaupungin keskustasta jotain, ja ei pääse suurinpiirtein edes liikkumaan kun ihmisiä on joka puolella.
 
this is it
Näin kouvolalaisena haluaisin tietää, että mikä on Kouvola-tukka, ikinä en ole moista kuullut ja olen kuitenkin lähes koko ikäni täällä asunut. Onhan tää nykyään aika ankea paikka, kun kaupunki kuihtuu, mutta toisaalta ei mulla kauheasti huonoa sanottavaa muuten ole, ihan mukava pieni kaupunki, jossa viihdyn ihan hyvin.

Itse en haluaisi muuttaa mihinkään isoon cityyn, kuten Helsinki, Vantaa, Espoo, Tampere ja Turku esimerkkinä.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Ihq tuo kouvolatukka. <3 Taidan viedä mallikuvan kampaajalle ja pyytää. Onko sama malli pinkkinä tai blondina myös Kouvolaa? Mustassa tukassa tulee kesällä pää kipeäksi...
 
humppila
Olen asunut mm. Turussa, Helsingissä, Piikkiössä, Loimaalla, Humppilassa, Vantaalla ja Lappeenrannassa. Kaikki muut paikat ihan ok, mutta Humppilaan en ikinä enää muuttaisi. Porukka on nurkkakuntaista, ahdasmielistä, tekopyhää ja heikkoitsetuntoista. Kaikkia tulokkaita kyräillään ja panetellaan ja ollaan kateellisia kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
 
this is it
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30106390:
Ihq tuo kouvolatukka. <3 Taidan viedä mallikuvan kampaajalle ja pyytää. Onko sama malli pinkkinä tai blondina myös Kouvolaa? Mustassa tukassa tulee kesällä pää kipeäksi...
Edelleen on kouvolatukka.

 

Yhteistyössä