G:Minkälaisen kännykän omistat?

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Mulla on toi kiva vilkkuva, se on ehkä sen takia paras ja pääasia että pääsee soittaan ja voi vastata :D

Te kenellä on tollaset sika kalliin näköset niin teettekö noilla kaikilla höysteillä jotain vai miks siitä pitää maksaa tajuttomasti? :whistle:
No mä sain tuon nyt miekkoselta synttärilahjaksi,eli en ite maksanu,valkkasin kyllä ;)
Ja kyllä mä ainakin teen "kaikilla höysteiilä" jotain,joskaan eihän ne tietty mitään supertärkeitä mulle ainakaan oo.Pärjäisin ilmankin :whistle:
Musta on kiva kun on ihan hyvä kamera aina mukana,ja mp3-soiton ja fm-radio on loistavaa lenkkiseuraa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:


ja oon tykänny tosi paljon
Kauanko kestää akku???

Ukolla on tommonen ja 2 kertaa päivässä saa ladata että voi vaikka soittaa jonnekin minutin verran. On vaihtanut akkua, käyttänyt huollossa ym. Jopa myyjä moitti akkua. (4kk vanha puhelin)
kyllä mulla kestää normi puhumisella muutaman päivän,mutta tota puhelinta pitää ladata useammin ku normaalisti muita puhelimia,mutta onkos miehes tarkastanu ettei oo jääny ns päälle mitään sovellusta tai vaikka wappia,ne syö akun hetkessä,senhän näkee ku painaa pitkään tota valikko näppäintä jos on jääny päälle joku
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Oli silloin ainoa kukallinen kun ton ostin. Nyt on vaikka mitä kauniita. Ei oikein mies myyjät ymmärtäneet mua kun menin ostamaan kaunista puhelinta. :whistle:

Muakaan ei ymmärretty, kun kysyivät, että minkälainen ja mä sanoin vaaleanpunainen.

Sit ne kysy uudestaan, et joo, mut minkälainen ja mä sanoin uudestaan, että vaaleanpunainen. ...sit ne jo nauroi... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Oli silloin ainoa kukallinen kun ton ostin. Nyt on vaikka mitä kauniita. Ei oikein mies myyjät ymmärtäneet mua kun menin ostamaan kaunista puhelinta. :whistle:

Muakaan ei ymmärretty, kun kysyivät, että minkälainen ja mä sanoin vaaleanpunainen.

Sit ne kysy uudestaan, et joo, mut minkälainen ja mä sanoin uudestaan, että vaaleanpunainen. ...sit ne jo nauroi... :D
No onneksi naisille tehdään nykyään kauniita puhelimia.

Katottiin mua pitkään kun menin etsimään vaaleanpunaista kameraa. Vaikka mitä tarjosivat ja tinkivät hintaa, mutta en mä mustaa tai harmaata halua.
 
Todella vanhan! Ja kun tästä puhelimesta aika jättää, aion ottaa käyttöön vielä vanhemman puhelimen (ainakin 10 v vanhan!) :D Onkohan tällä palstalla ketään muuta, joka ajattelee samoin kuin minä...Minulle kännykkä on on vain pelkkä puhelin, jolla soitan miehelle, useimmiten...Miksi ihmeessä tarvitsisin uuden kännykän, jossa on kaikki hienoudet (ja joka on todennäköisesti epäkunnossa jo alunalkaen!) ? Se on ihan sama, minkä näköiseen luuriin huudan :attn:
 

Yhteistyössä