4lapsen äiti
Mulla (ja lapsilla tietty) ei yhtään kuten ei koskaan muulloinkaan, miehellä muutama olutpullo, todennäköisesti ykköstä sekin. =)
ei se viina tee juhlasta juhlaa, eikä meillä viinaa juoda, mutta viini minusta voi ihan kuulua aterialle! =)Alkuperäinen kirjoittaja hf:Eikö yhtään juhlaa voi juhlia ilman alkoa? Miten se viina tekee juhlasta paremman?! Mä en käsitä enkä todellakaan aio opettaa lapsilleni että juhlasta tekee juhlan VIINA!
Siksi, että lapset oppii, että sehän on vain viiniä ja sitä voi nauttia vain sen lasin-kaks. Jos siihen tulis luonteva suhtautuminen.Alkuperäinen kirjoittaja hf:Eikö yhtään juhlaa voi juhlia ilman alkoa? Miten se viina tekee juhlasta paremman?! Mä en käsitä enkä todellakaan aio opettaa lapsilleni että juhlasta tekee juhlan VIINA!
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Ruoan alle snapsit ja viiniä löytyy ruokajuomista. Jos tulee käytyä saunassa niin sinne olut. Myöhemmin istutaan iltaa ja nautitaan viinistä, suklaasta yms. Viinaa ei yleensä juoda snapsien lisäksi, mutta viiniä ja olutta/siideriä kyllä. Koskaan ei ole ollut mitään kännijouluja, vaan mukavaa yhdessäoloa. Ja ennen kuin joku vetää koko kasvimaan nenäänsä, niin ei ole lapsia meidän joulunvietossa ollenkaan mukana, miehen ja appivanhempien kanssa ollaan.