G: Minkä väristä ihmistä on helppo tai vaikea lähestyä?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Ja nyt en siis puhu ihonväristä vaan vaatteista =) Mulle helpommin lähestyttäviä on ne, jotka pukeutuu mustaan, harmaaseen, violettiin, kultaan tai hopeaan. Vaikeimmin lähestyttäviä taas ovat ne, jotka pukeutuvat beessiin ja siniseen.
 
vieras
Ei mitään aavistusta. En koskaan kiinnitä huomiota ihmisten vaatteisiin.. en väreihin, muotoon tai kuvioihin. Ehkä kuitenkin erottuva pukeutumistyyli tekee joistain helpommin lähestyttäviä ja joistain vaikeammin.
 
Keittiönoita
No ajatellaan nyt vielä vaikka niin, että olette työmatkalla jossain toisella puolella maapalloa. Paikalla on kutakuinkin 1000 ihmistä. Et tunne heistä entuudestaan ketään. Illallisella on 20 hengen pöytiä. Mihin pöytään menet ja millä perustein valitset juuri sen pöydän? Mä juuri hetki sitten tajusin, että olen valinnut ne pöydät vaatteiden värin perusteella :eek:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai sitten olen erakko joka haluaa ympärilleen tilaa..?
Toikin on mahdollista =) Mä olen huomannut itsestäni sen, että jos kekkereissä seura ei inspiroi, alan hyytyä. Varmaan just siksi pyrin hakeutumaan pöytään, jossa ainakin näyttäisi olevan sellaisia ihmisiä, joiden kanssa jutun juurta löytyisi.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No ajatellaan nyt vielä vaikka niin, että olette työmatkalla jossain toisella puolella maapalloa. Paikalla on kutakuinkin 1000 ihmistä. Et tunne heistä entuudestaan ketään. Illallisella on 20 hengen pöytiä. Mihin pöytään menet ja millä perustein valitset juuri sen pöydän? Mä juuri hetki sitten tajusin, että olen valinnut ne pöydät vaatteiden värin perusteella :eek:
Valitsisin sen perusteella ketkä näyttävät ns. taviksilta, ehkä pyöreitä, ei kovin kauniita ihmisiä ja ei mitään huippu muotia päällä.
 

Yhteistyössä