G: Minkä merkkinen ASTIANPESUKONE teillä on?

Meillä UPO ja todella hyvä =) myyjäkin sano että pihviä pienempää ei tarvii huuhtoa ja silti puhdistuu :whistle: :D tosin kyllä huuhdotaan suurimmat roippeet pois niin ei tarvee tyhjennellä sitä alhaalla olevaa pikkukoria jätteistä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Älä ainakaan osta electroluxia. Meillä on (jo toinen) ja aivan paska härveli.
Jos "normaalimerkkisen" ostaisin, ni kai se olis miele tai bosch, mut edellinen oli seppelfricke ja se oli maailman paras astianpesukone.
Kiitti vinkistä! Electrolux oli mulla yksi vaihtoehto, mutta pudotan sen nyt suosiolla pois. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Upo oli ennen ja pelitti aivan loistavasti! Siis 3v vuotta sitten ostettu. Nyt on Miele ja pesee paljon huonommin! :( Ostettiin uuteen kotiin kaikki kodinkoneet meileltä enkä ole ollut tyytyväinen pyykkikoneeseen enkä astianpesukoneeseen. Ja ostettiin vielä kalleimmat merkin olevat, jotta olisi taatusti hyvät, on nuo muut ihan ok, mutta.. Ensi kerralla jos vielä joskus uusittaan johonkin uuteen kotiin uusia koneita niin ovat varmaan jotain ihan muuta..
Tämäkin oli hyvä tieto. Meidän nykyinen on Upo ja vähän olen katsellut, josko ostaisin tällä kertaa Mielen. Enpä sittenkään taida vaihtaa merkkiä, jos näin on asiat... :/
 
eta
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Älä ainakaan osta electroluxia. Meillä on (jo toinen) ja aivan paska härveli.
Jos "normaalimerkkisen" ostaisin, ni kai se olis miele tai bosch, mut edellinen oli seppelfricke ja se oli maailman paras astianpesukone.
Kiitti vinkistä! Electrolux oli mulla yksi vaihtoehto, mutta pudotan sen nyt suosiolla pois. :)
Electrolux on myös pyykinpesukoneissa pee merkki!
 
Cylinda. Aika vähän aikaa ollut vasta, mutta ihanhan tuo näyttää pesevän. Paitsi puurokattilat nyt on hankalia, varsinki jos pääsee yhtään kuivumaan tai on sitä sielä pohjassa enempi ni tahtoo vähä jäädä töhnäseksi. Tosin olen kuullu samasta ongelmasta muillaki koneilla... Mutta muuten pesee hyvin. Hiljainen on, ja kuluttaa vähän energiaa ja vettä - tosin pesussakin sitte menee 2-2,5h. Pikapesuki löytyy, mutta se on vähä turhanki pikanen pesu... Koreista löytyy jonkinverran säätövaraa, ja pieni aterin-/veitsiteline löytyy ylhäältä erikseenki. Luja kone kuitenki pitäis olla, enemmän terästä. Ruotsissa valmistettu. Hintaluokaltaan kalliimpi ku esim Electrolux mutta halvempi kuin Miele.
 
Etana Elli
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Älä ainakaan osta electroluxia. Meillä on (jo toinen) ja aivan paska härveli.
Jos "normaalimerkkisen" ostaisin, ni kai se olis miele tai bosch, mut edellinen oli seppelfricke ja se oli maailman paras astianpesukone.
Kiitti vinkistä! Electrolux oli mulla yksi vaihtoehto, mutta pudotan sen nyt suosiolla pois. :)
Pudota vain. Meillä ei kyllä kokemusta e-luxin tiskarista mutta vuosi sitten uusittiin kaikki muut ja ikinä enää meille ei sitä tuu..
 

Yhteistyössä