G: Minkä mallinen kännykkä sulla on?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo 7390 on hieno!
se on tosi hyvä puhelin siin on 3 megapixelin kamerakii.. perhana parempi kamera kun mein kamera kamerassa.. oon tykänny tosi paljon.. lenkillä oivallinen on tuossa oleva mp3 soitin hommasin siihen vielä sen bluethoot vai mikä se nyt on kuullokkeen ei tarvii johtojen kanssa plärätä
Voisi harkita sitten joskus kun tuosta 6131:stä luopuu..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Mun luuri on niin vanha etten ees enää muista mitä mallia se on. Oisko joku 6310 tai sellanen? Onko sellaista olemassakaan... :/
ossain laatikossa.

Tämä meilläkin jossain laatikossa.Tyttö saa sen kohta käyttöönsä.

Tällä hetkellä käytössä Samsung u600. Kaapeista löytyy mm. Nokia e90, Samsungin giorgio armani, nokia e51, samsung x820 ja pari jotain vanhempaakin löytyy minkä malleja en muista.. Käytetään miehen kanssa ristiin ja fiiliksen mukaan noita puhelimia :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mulle riittäis semmonen luuri missä on vihree ja punanen luurinäppäin, numerot ja näyttö. muu on turhuutta :attn:
Noin miekii ajattelin, mutta kun sattu vastaan tuommonen missä on hyvä kamera. koskaan en muista ottaa ihan oikeeta kameraa mukaan mutta puhelin on aina matkassa joten kamera samoin :D Aikasemmin just ajattelin että ei ikinä mulle kamerapuhelinta kiitos, mutta nyt en vaihtas

Yhteistyössä