Voisi harkita sitten joskus kun tuosta 6131:stä luopuu..Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:se on tosi hyvä puhelin siin on 3 megapixelin kamerakii.. perhana parempi kamera kun mein kamera kamerassa.. oon tykänny tosi paljon.. lenkillä oivallinen on tuossa oleva mp3 soitin hommasin siihen vielä sen bluethoot vai mikä se nyt on kuullokkeen ei tarvii johtojen kanssa plärätäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo 7390 on hieno!
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mun luuri on niin vanha etten ees enää muista mitä mallia se on. Oisko joku 6310 tai sellanen? Onko sellaista olemassakaan... :/
hyvä luuriAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulla kans.Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:n81 nokia
Justiinsa tollanen juu. Se on hieno puhelinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Mun luuri on niin vanha etten ees enää muista mitä mallia se on. Oisko joku 6310 tai sellanen? Onko sellaista olemassakaan... :/ossain laatikossa.
Tämä meilläkin jossain laatikossa.Tyttö saa sen kohta käyttöönsä.
Noin miekii ajattelin, mutta kun sattu vastaan tuommonen missä on hyvä kamera. koskaan en muista ottaa ihan oikeeta kameraa mukaan mutta puhelin on aina matkassa joten kamera samoin Aikasemmin just ajattelin että ei ikinä mulle kamerapuhelinta kiitos, mutta nyt en vaihtasAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle riittäis semmonen luuri missä on vihree ja punanen luurinäppäin, numerot ja näyttö. muu on turhuutta :attn:
Tämä mullakin, ja vielä tämän värisenä.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ostin lauantaina enkä näköjään osaa vielä käyttää sitä herätyskelloa :ashamed:
Tsiisus miten iso kuva Sori
Äidillä kanssa tuo puhelin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tämä mullakin, ja vielä tämän värisenä.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ostin lauantaina enkä näköjään osaa vielä käyttää sitä herätyskelloa :ashamed:
Tsiisus miten iso kuva Sori