G: MINKÄ IKÄISENÄ SAIT ENSIMMÄISEN LAPSESI?

• Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti
23. Naimisiin mentiin hiukan ennen.
Esikoinen oli iloinen vahinko, mutta kyllä se sitten mullisti samalla myös koko elämän ja elämäntilanteen ja suunnitelmat. En olisi tehnyt lapsia ollenkaan, jos ei olisi noin käynyt. Päivääkään en silti ole katunut -lapset on paras asia omassa elämässä! :heart:

muoks Oli kuitenkin koulut käyty, vakkarityö ja ennen lapsen syntymää myös ihka oma koti. =)
Että noin niin kuin kaikki kunnossa siltä puolin.

p
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Olin huimat 19 v.

Plussasin ollesani parisuhteessa, se osoittautui virheeksi :whistle:

Muuten kaik oli hyvin. Opiskelut on kesken, mutta niin oli esimerkiksi omalla äidilläni joka on varsin menestynyt nykyään. Vakituinen työpaikka on.

Olen todella tyytyväinen, että en vitkutellut kauempaa ja kuunnellut muiden puheita menetetystä nuoruudesta :LOL: Isäkanditaatin toki olis voinu valita paremmin.

Nyt olen 20, tyttö 8 kk :heart: Ei vieläkään ole tarvetta lähteä baanalle "jatkamaan nuoruutta" :D Tää oli ihan oikea valinta mulle.
sama oli mulla kuusi vuotta sitten. eikä vieläkään ole tarvetta mihinkään baanalle

Jenita
Ai niin, vielä lisäys. Valmistuin 22-vuotiaana sairaanhoitajaksi ja tosiaan ehdin olla työelämässä n. 3 ½ vuotta ennen lapsen syntymää. Ja sama rivitaloasunto on nyt ollu kohta jo 7 vuotta meillä. Tosin varmaan muutetaan nyt, kun ei tilaa oo kuin kahen makuuhuoneen verran ja toinen lapsi tuloillaan. :)

24. Opinnoissa tauko ja olin työelämässä. Miehen kanssa 5 vuotta yhdessä ja kihloissa (naimisiin mentiin kun vauva oli 3kk). Nyt lapsi kohta vuoden ja syksyllä jatkamaan sitten niitä opintoja. Ihan tarkoituksella tähän väliin "tehtiin" kun vauvakuume oli kova, haaveissa useampi lapsi suht nuorena ja oli sellainen "nyt tai yli viiden vuoden päästä" -tilanne.

kandide
25 v. Olin ollut naimisissa kolme vuotta, opiskelut oli takana ja olin saanut määräaikaisen työpaikan, josta oli hyvä jäädä äitisylomalle. Oli hyvä ajankohta, vaikka vähän raskaaksituloni jälkeen sain tietää, että työpaikkani olisi vakinaistettu. Jos olisin sen tiennyt, ehkä olisin siirtänyt kuumetta vähän :)

Yhteistyössä