Vieras
Mietiskelin vain kun näitä näkyy paljon nuorilla... Entä minkä ikäinen voi sinun mielestäsi päättää tatuoinnin ottamisesta?
No aika tyhmää. Mä toivon, että mun lapset ei halua edes lävistyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:helppo se on sanoo (minäkin) että ei koskaan, mutta mun serkku sai "ei koskaan" vastauksen ja teki sen sitte ite. tyyppi löytyny keittiöstä pyörtyneenä sinä iltana kku se oli nenänsä lävistäny...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En antaisi minkään ikäisen, mutta 18v vastaa itse teoistaan, ikävä kyllä
Ai siksi lapsetkaan ei saisi haluta, ku sullakaan ei oo? No.. Onhan se ajatusmaailma tuokinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en minkään ikäisen. Toivon ettei mun lapset halua lävistyksiä yhtään mihinkään. Ei mullakaan oo.
Hakee varmasti, uskoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Lukki:Täysi-ikäinen. Voi olla, että aikasemmin, mutta nyt juuri tuntuu, että esim. meidän 15v on liian nuori päättämään itse. Tarkoitan sitä, että hän saattaa katua myöhemmin, enkä vielä tässä vaiheessa halua antaa lupaa. Hän itse sanoi, että 16v voi jo itsenäisesti käydä ottamassa lävärin ja on kovasti vuoden päästä menossa... katsoo nyt sitten, miten käy...
En mäkään halunnut, ku vanhemmat toivo niin.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ai siksi lapsetkaan ei saisi haluta, ku sullakaan ei oo? No.. Onhan se ajatusmaailma tuokinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No en minkään ikäisen. Toivon ettei mun lapset halua lävistyksiä yhtään mihinkään. Ei mullakaan oo.
Olen kuullut,mutta nykyään on häivytys koruja olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mä muistelen kuulleeni joskus vuosia sitten että joihin tietyihin duuneihin ei ollut asiaa jos oli lävistys naamassa. Siis ettei esim. elintarvikkeiden kanssa tekemisissä saanut olla jos oli nenälävistys. Pitääköhän tämä tieto enää nykyään paikkaansa? Tai onko joku muu kuullut tällaisesta?
Mä olen ruokapaikassa töissä, eikä siellä lävistyksiä sallita (edes korviksia), mut ne voi ottaa duunipaikan ajaksi pois. On mun pomolla kielessä, se ei näy.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mä muistelen kuulleeni joskus vuosia sitten että joihin tietyihin duuneihin ei ollut asiaa jos oli lävistys naamassa. Siis ettei esim. elintarvikkeiden kanssa tekemisissä saanut olla jos oli nenälävistys. Pitääköhän tämä tieto enää nykyään paikkaansa? Tai onko joku muu kuullut tällaisesta?
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:ehkä se on tosissaan on myös riippuvainen siitä onko vanhemmilla tatuointeja ja läväreitä että miten he antaisivat oman lapsensa ottaa..