G: Minkä ikäinen olit kun joit ekan kerran alkoholia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Joko 13-vuotta tai 14-vuotta. Talvi se kuitenkin oli ja yläasteen disco. Join viiniä semmosen minipullon :D Ja jalat meni veteläksi. Kaaduin keskustassa rauta-aidan päälle ja reiteen tuli messevä mustelma.
 
valkovenäläinen
18-vuotiaana lukion päättymisen kunniaksi, luokka lähti juhlimaan paikalliseen ravintolaan ja join yhden valkovenäläisen, oli muuten pahaa... maito maitona ja alkoholi alkoholina :D
 
aikuisena kauhistellen
Totean, että 12 vuotiaana join ensikännit tai oikeammin olin pikkuhiprakassa ja juomana oli jotain Gambinan? litkua. Sitä ei paljoa siellä pullon pohjalla ollut. Sen jälkeen oli 5 ölppää vakio.
 
Saraldo
12-vuotiaana maisteltiin Bacardia, ei kuitenkaan känniin saakka. Yläasteella enemmän tai vähemmän humalassa silloin tällöin. Lukiossa humalassa pari kertaa kuussa, joskus useamminkin. Absolutisti vuodesta 2004.
 
Maistanut olen aika nuorena, jotain likööriä vanhempien lasista. Veikkaisin että olen ollut jotain 11-12 vuotias Humalaan join itseni ekan kerran olikohan se nyt kasiluokalla. Silloin meni vajaa puoli pulloa omppuviiniä. :D
 
"Mmm"
13v ja join pari lasia viiniä, 2 olutta ja leijonaa lantrattuna. Olin sen verran kännissä että, oksentelin ja konttailin. En muista kuinka olin päässy kotiin ja vielä tänä päivänäkään en muista.
 

Yhteistyössä