G: Minkä ikäinen olit kun joit ekan kerran alkoholia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ensimmäisen kerran maistoin suullisen olutta n. 7 vuotiaana, sitten n.12-13 vuotiaana join puolenlitran siiderin ja eka kunnon känni oli n. 15 vuotiaana Dooleys liköörillä ja taisin pari siideriäkin juoda..
 
"hmm"
13-vuotiaana ystävän vanhempien kotisynttäreillä maisteltiin pöydillä lojuvista pulloista vaikka mitä ja kännihän siitä tuli, eipä aikuisia kiinnostanut yhtän mitä me teinit puuhasteltiin
 
"vieras"
12-vuotiaana join punaviiniä, ehkä lasillisen tai pari. Mutta voi olla että sitä ennen vanhemmat antoi maistaa jotain alkoholia. Sellainen muistikuva, en pitänyt siitä mausta. 13-vuotiaana join kunnon humalaan asti.

Hieman alle 13-vuotiaana maistoin myös vodkaa, mutta se oli niin pahaa, etten halunnut juoda paljoa. Ei se punaviinikään nyt niin hyvää ollut, mutta menihän sitä useita kulauksia. Join, koska oli tylsää, olin kotona yksin uutena vuotena. Vanhemmat oli naapurissa ja jättäneet avattuja viinipulloja pöydälle.

Olin aika utelias alkoholin suhteen ja maistelin kaikkea mitä sain käsiini.
 
rtee
15-vuotiaana sain puolet oluesta alas ku lisäsin kokista. Pystyn varmaan laskemaan sen jälkeen juomani juomat kahden käden sormilla. Itse asiassa varmaan riittää yhdenkin käden sormet.
 
"..."
Maistanu olen ekan kerran ~ 10 vuotiaana alkomahoolia, mutta ekat hiprakat olen vetäny kuudennella luokalla ( ollaanks sillon 12?) ja ihan rehelliset kännit seiskaluokalla ( 13v?) , ... Aikasin olen alottanu , joskus meni ihan lujaakin mutta nykyään olen ollut monta vuotta ihan muutamalla kaljalla. Ja tosiaan, selkäänsä sais oma lapsi jos noin aikasin alottas. Mutta, pistän kyllä ihan kasvatuksen piikkiin enkä koe olevani yhtä paska vanhempi kuin omani olivat.
 
5+2+lemmikit
13 tai 14, ihmeen nuori. Nuorena maisteltiin melko useinkin, ihan huppeliin asti. No tuo juominen vähentyi heti aikuistuttua ja nythän en ole juonut mitään kohta 10v... aina ei näy nuoruuden tavoista miten myöhemmin vaikka alko maistuu.
Omppupomppu oli täälläkin yleensä se juoma mitä juotiin, 15mk maksoi "känni" kun pullo vedettiin puokkiin =)
 

Yhteistyössä