G: Minkä ikäinen lapsi syö teillä vielä aamuin illoin (kaura)puuroa?

Milla
Alkuperäinen kirjoittaja hansku83:
Mun muksu 9kk ja syö puuroa aamulla ja illalla, lajia vaihdellaa. Joskus aamupalalla jugurttia. En aijo opettaa lastani sokerimuroihin
Onhan sitä nyt muitakin vaihtoehtoja kuin puuro tai sokerimurot :D Ihmeen mustavalkoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja hansku83:
Mun muksu 9kk ja syö puuroa aamulla ja illalla, lajia vaihdellaa. Joskus aamupalalla jugurttia. En aijo opettaa lastani sokerimuroihin
Onhan sitä nyt muitakin vaihtoehtoja kuin puuro tai sokerimurot :D Ihmeen mustavalkoista.
En ole niin väittänytkään mutta oma juniori vielä hampaaton niin paha antaa leipääkään ja lehmänmaito tuotteita ei olla vielä kokeiltu.

 
Naana
4,5-vuotias ja 2 v 5 kk ikäiset ovat koko ikänsä syöneet aamu- ja iltapuurot (kaura- tai 4-viljanpuuroa).
Neuvolan mukaan esim. leipää pitäisi syödä useita paloja, jotta se vastaa ravintoarvollisesti puuroannosta. Ja en usko, että lapset suostuisivat tai jaksaisivat syödä puolikasta reikäleipää aamuin illoin...
 
Jellonainen harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hansku83:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hansku83:
Mun muksu 9kk ja syö puuroa aamulla ja illalla, lajia vaihdellaa. Joskus aamupalalla jugurttia. En aijo opettaa lastani sokerimuroihin
Murojakin saa muuten täysjyvänä :)
Pitääki perehtyä kunhan juniori kasvaa
Talk Murut, Quakerin Havre Fras -kauramurot tai Weetabixit ovat ainakin ihan hyviä aamupalavaihtoehtoja.
 

Yhteistyössä