G: Minkä pituinen parisuhde/liitto on sinusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nannannaa

Vieras
.."pitkä"?
Tuli mieleeni meidän vuosipäivän kohta koittaessa.
Vuosia tulee kasaan 3, ja elämä on niin hemmetin hyvin.
tai ei yleisesti aina elämä, mutta tämä suhde :)
Paljon on paskassa tarvottu, ja yhdessä koettu,
tuntuukin että luotan omaani kuin kiveen.

miten teillä?

Ei kait se ole vuosista kiinni?
Me tarvottu suot ja rämeet miehen kanssa reilun 10v aikana, mutta joillakin voi olla samaa jo parissa vuodessa. Ja yleensä ne alkuvuodet onkin pahimpia yhteenottoaikoja :/ Sitten kun pääsee muutaman vuoden eteenpäin niin alkaa rullata omalla painollaan asiat, ilman turhia juttuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
"Ja yleensä ne alkuvuodet onkin pahimpia yhteenottoaikoja :/ Sitten kun pääsee muutaman vuoden eteenpäin niin alkaa rullata omalla painollaan asiat, ilman turhia juttuja :D "

tähän peesi :)..ensimmäiset 1,5 vuotta meni aika taistossa meillä..
mun luonne..... :D
Nyt tuntuu ihan kun meidän tapaamisesta olis vain hetki <3

20 vuotta tuli täyteen, 4 lasta ja kaikkee on tapahtunu. ei silti tunnu pitkältä tai tuntuu että vasta äsken oli kaikki ihanat alkuajan hassuttelut ja touhut ilman lapsia. kivaa nyttenkin omalla tavallaan, armeija ja autokouluasioita, rippijuhlineen pyörii mielissä.

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä n.17 vuotta ja se on musta pitkä aika. En enää edes tarkkaan muista minä vuonna oikein tavattiin, kyllä se tais olla 1991. Niin, että sitten tietää olevansa "pitkässä" liitossa, kun ei enää vuosipäivät (edes tarkka vuosiluku) muistu mieleeen. :)

Viimesin melkein viisi vuotta ja sitä edellinen kolme vuotta. Ja sitä ennen vuosi harjottelua teininä. Onneksi ei lapsia vieläkään kun on tekemistä tuon elämän kestävän suhteen eteen. Nykyisin panostetaan niin paljon yksilön omaan hyvään ja kehittymiseen, että on lähes mahdotonta tehdä lapsia vain yhteen suhteeseen, jossa itse pysyy eläkeikään. Olenkin valmis jättämään lapsenteon kokonaan sen takia, että lasten isän kanssa ei tule elettyä hautaan asti..

jos noin ajallisesti... Harvalla alle 40v on pitkiä suhteita oikeasti takanaan. Lehdissä usein kirjotetaan vähän yli parikymppisistä, joilla kuulemma useita "pitkiä" suhteita takana. No itse en vielä aikoihin voi sanoa, että olen pitkässä liitossa (vasta liki 8v takana...)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Mun mittapuulla pitkä suhde on sillo ku ollaan oltu yli 10v yhdessä. Meillä rullaa nyt seitsemäs vuosi juuri.

Samat sanat.
Vaikka todennäköisesti siinä 10 vuoden kohdallakin tuntuu ettei me nyt niin kauaa olla yhdessä oltu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:
Meillä yhteiseloa 17 vuotta ja tuntuu ettei tässä vielä kauan olla keretty yhdessä olla. :) Omakoti ollaan rakennettu, kolme poikaa saatu. Minua on onnistanut.

no meillä kanssa takana yli 15 vuotta ja aika on hurahtanut niin että puhutaan pitkästä parisuhteesta vaikka sitten 30vuoden kohdalla :D kyllähän tosiaan sitä tuntee että itseä on onnistanut, kun ympärilleen katselee =)

Meillä tulee joulukuussa 6 vuotta siitä, kun tavattiin ekan kerran IRL ja samana päivänä muutettiin yhteen. Naimisiin mentiin maaliskuussa 2004. Lapsia neljä. Ja monesta kriisistä ollaan selvitty. Tämä on mun mittapuulla pitkä liitto. Ehkä joskus 20 liittovuoden jälkeen tuntuu siltä, että 6 vuotta oli vasta alkua, mutta juuri tällä hetkellä pidän tätä pitkänä. :D

Yhteistyössä