G: Minkä kokoiset rinnat?

Siis... :ashamed:....mun mieleeni aivan totaalisen ylisuuret :x ...ja olen niin kade teille, joilla on kuppikoko pienentynyt imetyksien myötä...Mies tietysti on aivan innoissaan :kieh: ...ja on nuo vielä mistään tietämättömät mukulatkin :heart: niitä kehuskelleet :o , kun sylissäni istuvat ja pehmusteeseen painavat päänsä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieläki on tissit juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Linkkiä?

Mä uskon ainakin siihen kokoon, mitä kokoa olen liivejä ostanut liiviliikkeestä useammat.
En mä sitä mistään nettitaulukosta katso, minkäkokoiset mun tissit on :D

No siihen kokoon minäkin uskon... Kävin vaan katsomassa että mitä tuollainen J-kuppia tarjoava minulle myisi...
http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=290

Hahahaah, 60 F käytän nyt 65 C !
(70 B olis rinnakkaiskoko, mutta siinä on yleensä liikaa ympärysmittaa, joten nousevat selässä ylöspäin)

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
täällä on varmaan ensinnäki suhteellisen moni ketkä on raskaana tai imettää? itellä ennen raskautta 70D että ei nyt mikään ihan päälle hyökkäävä koko...

Alkuperäinen kirjoittaja Tissi on juu:
No siinä tapauksessa täälä on vaan jumalattoman isorintasia naisia, kun aika monella näyttäs olevan keskivertoa isommat... No jospa vaan suomen isorintaset ovat tän löytäneet :D

Tai sitten rintavat tykkää vastata tällaisiin turhuuksiin..

Mulla 75 A.

oletteko huomanneet että change liikkeessä liivit on kupiltaan kokoon nähden pieniä. Muista liikkeistä ostettuna mulla on yleensä 75 D-E ja tuolta saan ottaa koon 75G.

Yhteistyössä